2022/10/31

STARDOLL ALTERNATYWNIE - WYDANIE SPECJALNE

 

Aby tradycji stało się zadość, również w tym roku przygotowałam post z serii Stardoll Alternatywnie. Chociaż może nie do końca przygotowałam, a znalazłam ten artykuł w odmętach swojego komputera i po prostu stwierdziłam, że nie ma sensu, aby leżał i się marnował. Bardzo lubię Halloween, dlatego często się ożywiam w tym okresie na Stardollu. 



Zapraszam do rozwinięcia postu :) 


GLAM METAL

Inaczej pudel metal! Czyli cudowne lata 80te. Przeuroczy kicz, kolorowe makijaże i natapirowane włosy. Słodkie dziewczyny i śliczni chłopcy. Prawdziwy barok wśród wszystkich gatunków muzyki metalowej. Nawet wysocy, dobrze zbudowani mężczyźni wówczas nie mieli problemu z zakładaniem różowych fatałaszków i robieniem makijażu, a mimo to żadna dziewczyna nie pomyślała o nim jak o pewnej części od roweru. Ba! Fanki to uwielbiały! To w latach 80tych powstało pojęcie "groupie", ale nie o tym będzie dzisiejszy artykuł :) Na pierwszy ogień pójdzie kilka fotek: 


Glamowcy lubili wszystko co kiczowate: panterki, zebry, buty kowbojki, frędzle, a ponadto skóry, łańcuszki, ćwieki, bandany - koniecznie w nadmiarze. Głównie po to, żeby zwracać uwagę, bo taka była glam metalowa ideologia. Miało być głośno, dużo, kolorowo i wesoło. Dobra zabawa to główne motto. No okej, główne motto brzmiało trochę inaczej, ale pozostawię to w sferze domyśleń ;D Natomiast jeśli chodzi o samą modę to trzeba też wziąć pod uwagę fakt, że wielu glamowców to konkretni jajcarze. Do tego grona możemy zaliczyć np. Twisted Sister, albo współczesny Steel Panther, którzy nigdy nie traktowali swojego image'u na serio. Anyway. Zobaczmy więc co udało mi się wykombinować:
Jak myślicie, udało mi się odwzorować ten styl? :)

5 komentarzy:

  1. Kocham ten post i mega bym chciała wziąć udział w imprezie w tym klimacie *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacje są świetne! Najbardziej ta z różowym mi się podoba, jest taka w stylu, a jednocześnie uniwersalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudel metal 😁😁 haha ale zabawnie opisałaś ten styl 😂 jak od pewnej części od roweru 🤣 z tego stylu wziąłbym na warsztat panterke i kowbojki, kojarzy mi się z YSL :) ubiory niezle, ale te fryzury to koszmar! Twoje propozycje swietnie oddają ten styl, 1 i 3 zwłaszcza wpadły mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam glam metal! Nigdy nie wpadłam na pomysł żeby stworzyć coś w tym klimacie na Stardoll :o
    Myślę, że w 100% odwzorowałaś ten styl :D Moje ulubione stylizacje to chyba pierwsza i ostatna (ciężko wybrać, bo wszystkie cztery są mega!).

    OdpowiedzUsuń
  5. Lata 80 to mój ulubiony okres w muzyce ♥
    Ciekawy post, nie widziałam, że to się nazywa Glam Metal.
    Swietne stylizacje, oddają ducha tego gatunku!

    OdpowiedzUsuń