2022/10/20

SIM POLECA - TRIBUTES


    

TRIBUTES

Hej Kochani! Już 28 października sklepy tribute zostaną wycofane, a więc postanowiliśmy przygotować post, w którym pokażemy i opiszemy co naszym zdaniem jest warte uwagi. Zadanie nie było łatwe, więc każdy z nas potraktował je trochę inaczej. Dajcie znać w komentarzach co Wy kupiliście, albo co macie zamiar dokupić. Jest to też dobry post, aby porozmawiać w nim sobie o tegorocznych sklepach tribute, także czekamy na Wasze komentarze :) 

Zapraszamy do rozwinięcia postu!



ROCKA


Ja wybrałam 5 rzeczy - po jednej z każdego sklepu. Tributy w tym roku były bardzo ładne i ciężko było mi wybrać po jednej najładniejszej rzeczy, dlatego też moje wybory należy traktować umownie. 

Sukienka Zuhair Murad - jak dla mnie wszystkie sukienki w tym tribute wyglądają oszałamiająco, ale trzeba było jakąś wybrać, więc wybrałam taką, która będzie "najbardziej uniwersalna". W sensie nie do wykorzystania jednorazowo, ponieważ - co mam nadzieję, że udało mi się udowodnić, w stylizacji możemy wykorzystać ją również jako bluzkę.

Kozaki Versace - tego typu buty na Stardollu już od dawna święcą triumfy. Są bardzo popularne, pożądane i zazwyczaj dość drogie po wejściu do bazaru. Tak więc jeśli nie macie u siebie w szafie podobnych to polecam, warto w takie zainwestować. 

Sukienka Schiaparelli - cudowna, tak klasyczna i piękna w swojej prostocie, a równocześnie oryginalna, dzięki odsłoniętym ramionom i biustowi. Stardoll dodaje nam coraz to odważniejsze ciuchy, a wciąż blokuje nas za używanie słowa 'dupa' na czatach XD 

Bluzka Elie Saab - ma klasyczny krój, dzięki czemu możemy jej użyć do wielu typów stylizacji. Ja jednak poszłam w eleganckie rozwiązanie. Wybaczcie mi tu fotomanipulację z marynarką, ale brakowało mi czegoś na ramię, a nic co mam w szafie nie pasowało. Zrobiłam to jednak w zwykłym Paincie, więc czuję się usprawiedliwiona. Każdy może to zrobić =D 

Sukienka Iris Van Herpen - jestem oczarowana tym sklepem i ubraniami. Są tak nietypowe i oryginalne, że aż piękne. Najchętniej wykupiłabym cały sklep, ale Wam polecam tę konkretną sukienkę, ponieważ moim zdaniem jest najbardziej uniwersalna. Ja w swojej stylizacji zrobiłam z niej bluzkę dzięki białym panelom, ale można zrobić z nią równie ciekawe rzeczy bez jej zakrywania. Jest krótka, więc pozwala nam na przeróżne kombinacje.

___________________________________________


ANULCIA345

W tym sezonie mieliśmy do wyboru najnowsze trendy w wydaniu Versace, eleganckie suknie od Zuhair Murad i Elie Saab oraz wymyślne kreacje prosto od Iris van Harpen i Schiaparelli. Wybierając rzeczy głównie kierowałem się ceną i uniwersalnością. Szczególnie zachęcam zwrócić uwagę na dodatki (niektóre w naprawdę atrakcyjnej cenie) i sukienki - ja akurat wybrałem klasyczne kroje we współczesnym wydaniu.


W swoich stylizacjach postawiłem na wieczorowe kreacje w czerni. Wspólnymi elementami są długie sukienki i błyszczące detale. Nie mogło zabraknąć luksusowych akcentów w postaci markowych ubrań i dodatków. Przezroczystości i skąpe kroje dodają seksapilu, dzięki czemu każdy look ma w sobie coś intrygującego.

___________________________________

LAVISH



Uwielbiam tributy, a tego lata dostawy bardzo trafiły w mój gust. Mnóstwo pięknych rzeczy, i zachwyt tylko psuje rachunek na koniec. Co wybrać żeby nie stracić fortuny? To nie jest pytanie do tak nałogowej stardolowej zakupoholiczki jak ja :) Wybór rzeczy uniwersalnych wydaje się oczywisty, i na pewno jest dobrą inwestycją. Ale warto przyjrzeć się też tym mniej praktycznym ubraniom czy dodatkom. Uniwersalne rzeczy znajdą zamienniki, te nietypowe - nie. Nie umiem wybrać tylko po 1 rzeczy :) 





_________________________________

IZOLDA1996-K



W moich stylizacjach postanowiłam zmierzyć się pół na pół z rzeczami uniwersalnymi, jak tymi bardziej szalonymi. Uwielbiam prześwitujące sukienki i kombinezony z kolekcji Zuhair Murad, dlatego nie mogło ich tu zabraknąć. Z Elle Saab sytuacja wygląda podobnie, ale zakochałam się w tej wyszywanej kurteczce i rękawiczkach. Jeśli chodzi o Versace, to jestem fanką praktycznie każdej dodanej torebki, ale postanowiłam rzucić sobie wyzwanie i wystylizować zdobione rajstopy oraz czerwoną kurtkę. Miałam mały problem z Schiaparelli, ponieważ tak jak rzeczy wizualnie bardzo mi się podobały, tak nie umiałam ich dobrać absolutnie do niczego. Uważam, że łańcuch i brokat to rzeczy tak unikalne, że są must havem tego sezonu. Na koniec postanowiłam poszaleć i spróbować wystylizować coś z kolekcji Iris van Herpen, która była kompletnym szaleństwem, a to zupełnie nie w moim stylu, więc dla zasady kupiłam tylko jedną rzecz.









6 komentarzy:

  1. Bez dwóch zdań kolekcje były świetne w tym sezonie! Szkoda, że budżet ograniczony, bo chyba wykupiłabym większosć :D
    Sporo Waszych wyborów pokrywa się z moimi, ale jak zwykle zachęciliście do wydania kolejnych stardollarów - sukienka od Zuhaira i Iris, które wybrała Rocka, niebieskawa sukienka - wybór Anulci i rajstopy Versace, które wybrała Izolda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się kilka rzeczy, szczególnie torby od Versace czarna i biała, ale kasy brak.
    Stylizacje świetne, jeszcze bardziej pragnę zrobić zakupy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że ten sezon tribute wypadł lepiej od poprzedniego, sądząc przynajmniej po liczbie zakupionych rzeczy ;) na pewno warto kupić rzeczy z niska cena, później spokojnie się sprzeda z zyskiem :) druga stylizacja Rocki jest obledna!!! Z jej zestawienia podoba mi się także numer 4 :) u Lavish zachwyciły mnie: 1, 2 , 3, 5 i 6. W zasadzie wszystkie z czarnymi sukienkiami są świetne, dobry wybór ubran. Od Izoldy wybieram 5, 7 i 9 - szacun za wystylizowanie van Harpen. Tez w tym sezonie najbardziej urzekły mnie wszelkie błyszczącego ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobały tegoroczne tributy, kupiłam dosłownie wszystko od schiaparelli :D
    Wasze stylizacje wszystkie są piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, każda stylizacja jest taka piękna ♥ Fajny był ten sezon, mój ulubiony sklep tym razem to Versace.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny sezon tribute, obkupiłam się jak szalona :D A gdybym miała nieograniczoną kasę to pewnie kupiłabym wszystko! Piękne stylizacje i super propozycje. Wasze sugestie zdecydowanie są must have. Aż ciężko mi wybrać moje ulubione stylizacje, bo każda ma coś w sobie, cudne ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń