2022/10/26

#baghunter

Jedną z niewątpliwie bardzo pożądanych torebek od Bottega Veneta jest model Cassette. Do oferty włoskiego domu mody dodał ją były już projektant marki - Daniel Lee. Charakterystyczny dla torebki jest prostokątny kształt i skórzany warkoczowy splot. Trzeba przyznać, że już od kilku lat model ten utrzymuje się na topie. Pikowana torebka szybko stała się kolejnym symbolem luksusu. Jest chętnie noszona nie tylko w neutralnych, ale też jaskrawych kolorach. Do wyboru jest skórzany pasek na ramię lub masywny łańcuch. Cena torebki waha się pomiędzy 790 a 3800 euro. Co ciekawe, jest dostępna zarówno dla mężczyzn. Muszę przyznać, że Jacob Elordi bardzo fajnie z nią wyglądał podczas jednego z pokazów marki. W kobiecym gronie Cassette pokochały np. Leonie Hanne. Rosie HW, Victoria Beckham i Hailey Bieber. O ile się nie mylę, to w grze możemy kupić 4 egzemplarze torebki od Bottega Veneta. Sprawdźcie poniżej i dajcie znać, czy macie wszystkie.
Na koniec jeszcze moja propozycja z bohaterką dzisiejszego posta. Wybrałem niebieski model. Stylizacja łączy neutralne i pastelowe kolory, prostotę i elegancję. Wisienką na torcie jest błyszcząca biżuteria. 



7 komentarzy:

  1. Stylizacja świetna! Torebki bardzo ładne, szkoda, że ich nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię na Stardoll te torebki, są całkiem uniwersalne (chociaż czarna jest jakoś dziwnie zaprojektowana xD). Stylizacja bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak uwazam! Nie wiadomo do której reki w zasadzie ta torba i jak jest trzymana xd a normalnie jest to bardzo dobry model.

      Usuń
  3. Ooo, te torebki bardzo lubię, mam wszystkie oprócz czarnej :(
    Bardzo fajna i elegancka stylizacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że nie jest jakos mocno poszukiwana i cenna więc przy odrobinie szczęścia znajdziesz ja na bazarku:) tez bardzo lubię ten model =)

      Usuń
  4. Lubię te torebki, mam taką inspirowaną Bottega Venetą w kolorach beżu w realu :D Bardzo ją lubię, pasuje do wszystkiego i urozmaica stylizacje. Na stardoll są piękne wariacje kolorystyczne tej torebki, moją ulubioną jest chyba zielona! Śliczna stylizacja, biżuteria robi robotę ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam bym chciał tez miec cos z tej plecionej skóry, świetnie świetnie wyglada! Dobrze wlasnie podsumowałaś tego typu modele, zgadzam się w 100% :) ta zielona bylaby naprawde obłędnie, ale graficy ja troche zepsuli przez pasek.. nie założymy jej do wszystkiego :(

      Usuń