2022/10/16

STARCIE #9

 

Oj dawno mnie nie było z tą serią. Ostatnio mocno ograniczam gapienie się w monitor, ale na czas Halloween budzę się ze stardollowego snu. Możecie spodziewać się też kilku atrakcji na blogu z tej okazji :)

Wyniki poprzedniego głosowania:



Gratulacje! Po nagrodę w wysokości 50 sd zgłoś się do rockarolla_

______________________________

GŁOSOWANIE

Temat: stylizacja za starmonety


Można oddać 2 głosy.


__________________________________

Następne starcie:

Temat: Sylwestrowa impreza
Modelka: Julionka11

ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W ZABAWIE NALEŻY BYĆ OBSERWATOREM BLOGA.

10 komentarzy:

  1. Ohoho!!! Kiedy to było haha bardzo fajnie ze ten dział znowu się pojawił! 😁 totalnie zapomnialem już o tych wyzwaniach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A chyba rok temu, bo akurat tematem było Halloween 😅 Ale linki nie wygasły, więc stwierdziłam - czemu nie! Wrzucam :D

      Usuń
    2. https://imgur.com/hQNMqZI

      Usuń
  2. Super, że seria wraca! PS ładne nowe zdjęcie startowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko stwierdzić czy wraca :D Mam takie chwilowe porywy, że ogarniam zaległości, ale czasami też się wyłączam ze stardolla. Także różnie to bywa ze mną :D
      Cieszę się, że baner na blogu Ci się podoba! Co prawda jest czasowy z okazji Halloween i potem wrócimy do poprzedniego, ale na Święta też będzie tematyczny banerek :)

      Usuń
  3. O jeeej zapomniałam o tej serii ale fajnie, że jeszcze się pojawiła :D Nie pamiętam nawet, czy tam była moja stylizacja haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagłówek bloga jest oszałamiający!!! Piękny!!!
    Byłam w szoku, że ja w poście hahaha Zapomniałam o tym hahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo Starcie! :D Może coś przygotuję do kolejnego.

    Nagłówek faktycznie piękny :D Jest klimat!

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, nie spodziewałam się, że już tyle czasu minęło od poprzedniego starcia :o Wydawało mi się, że robiłam Halloweenową stylówkę z miesiąc temu, szok!!! To już jest starość xD A baner piękny, umila jesień <3

    OdpowiedzUsuń