2024/06/25

Witaj lato

W końcu mamy kalendarzowe lato! W związku z tym przygotowałem małą aranżację ogrodu, która okazała się pasującą scenerią do zakupionej niedawno sukienki. Zależało mi na oddaniu klimatu letniej sielanki na wsi. Stylizacja przywołuje na myśl wakacje w Prowansji. Myślę, że jeszcze kiedyś pokażę podobne wnętrze, ale z innym tłem - to wydaje się zbyt współczesne. Jakie są Wasze sugestie? Co do lata, macie już jakieś plany na urlop/wakacje? 


 Gorąco pozdrawiam, u mnie ostatnio było 36 stopni! 

6 komentarzy:

  1. Ale ładnie! Uwielbiam taką letnią sielankę :D
    Co do tła to faktycznie współczesne, ale dobrze wkomponowane wszystko. Może jedynie jakaś roślina doniczkowa za basenem, albo iglak we włoskim stylu? Idealne do włoskiej kawki i jakiegoś mini deseru!

    Ja chyba w wakacje odwiedzę rodzinę (to się nazywa starość) XD

    Ksante

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totalnie się zgadzam, co do sugestii, spróbuję to poprawić :) Zdecydowanie brakuje czegoś na tej ścianie. Co ciekawe, będę mieć podobne plany na te wakacje.. oj tak, lat tylko przybywa

      Usuń
  2. Bardzo fajny letni klimat, podoba mi się!
    U mnie też okropnie grzeje :( Topię się niemiłosiernie i najchętniej to bym zobaczyła jakiś zimowy krajobraz haha
    Kowalska

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się rozpuszczam, zwłaszcza w pracy to jest koszmar jakiś. Ogródek bardzo uroczy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyżby pracodawca zapomniał, że pracownikowi się należy klimatyzacja w gorące dni? :(

      Usuń