2014/04/23

Upoluj jajko - dzień siódmy

Dziś ostatni dzień naszych pisankowych poszukiwań i szczerze mówiąc bardzo się z tego cieszę, gdyż z każdym dniem robiło się coraz ciężej, nudniej i stawałam się zniechęcona. Wreszcie doczekaliśmy się tego ostatniego dnia! Dzisiejsze jajka znajdziemy w Albumie, w zakładce "Ustawienia" oraz w tworzeniu scenerii.


I tym sposobem zapełniliśmy wszystkie koszyki... Czas na niespodziankę od Adminów! Przy naszych szafach znajdziemy ogromne jaja, w których znajdują się nasze prezenty. 
No wiec, wreszcie widzimy, co kryje się w środku - bluza, czapka, buty, torebka i kolczyki - wszystko utrzymane w "króliczkowym" stylu. Jestem trochę rozczarowana... Z jednej strony nagrody są słodkie, ale z drugiej - za bardzo kiczowate i nieprzydatne. Być może użyję tylko bluzy.
Co sądzicie? Zebraliście wszystkie pisanki? Podobają Wam się nagrody?

7 komentarzy:

  1. Mam problem z jednym jajem. Powinno byś w ofertach ss a nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Okropne te nagrody, powinni dać coś lepszego. :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie postarali się... Nagrody są nieprzydatne. Bluza jest tylko całkiem fajna chociaż wątpię, że będę z niej korzystała.

    NETKA111

    OdpowiedzUsuń
  4. może kiedyś się przyda do jakiejś specjalnej okazji. tak ogólnie to wcale. żal. nie lubię już adminów.
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  5. mam problem z jajkiem które powinno być w doładowaniach. Niema go tam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomocy! Tego jajka co powinno być w doładowaniach nie ma ://// Pomocy ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie mam jajka w ofertach dla ss :(

    OdpowiedzUsuń