2022/05/25

1:3

Nie mogę się już doczekać wakacji i odpoczynku! Dzisiejsze propozycje są bardzo letnie, kojarzą się z minionymi wakacjami. Wszystko za sprawą wybranej rzeczy - czarnego topu z It Girls za śmiesznie niską cenę 6sd. Swego czasu był bardzo modny i chętnie pokazywany u influencerek na Insta. Pierwsza stylizacja jest nieco buntownicza, trochę kojarzy mi się ze stylem tzw. alternatywek. Tutaj top jako góra sukienki. Dalej mamy coś bardziej casualowego, a na koniec kostium kąpielowy w wydaniu retro. Też polecacie ten top? 
 


6 komentarzy:

  1. pierwsza i druga stylizacja jest ładna ale sam top mi się nie podoba,jest za krótki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje mi się podobają. Lubię połączenie ciężkich butów z sukienkami :D
    Chyba nie mam tego topu, a jest bardzo uliwersalny więc muszę dodać go do swojej listy zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne stylizacje ♥ Ja tego topu akurat nie mam, ale mam podobne i je lubię

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, bardzo fajnie wygląda ten top :D Szczególnie spodobała mi się pierwsza stylizacja i chętnie bym się tak ubrała. Druga i trzecia też piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten top to taki basic, na pewno przydaje się w wielu stylizacjach. Mi również pierwsza stylizacja podoba się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej przypada mi do gustu "coś bardziej casualowego". Top jest okej, może się przydać w wielu przypadkach.

    OdpowiedzUsuń