2024/03/01

SIM POLECA: TRIBUTES


Hejkaaa! Sezon tribute dobiega końca, więc jest to odpowiednia pora, aby przyjrzeć się wszystkim pięciu sklepom trochę lepiej. Zobaczcie co wybraliśmy! :)




ANULCIA345

Gdybym miał opisać ten sezon tribute za pomocą nazwy perfum, to wybrałbym Mixed Emotions od Byredo. Dosłownie. Do wyboru mamy Haute Couture, współczesną definicję luksusu i ekstrawagancję w różnych wersjach. Mnie najbardziej urzekły projekty od Bottega Veneta. Polecam wybrać sezonowe projekty, które ożywią Wasze garderoby i ponadczasowe dodatki.




Jak różnorodne tirbutes, tak różnorodne są również moje stylizacje. Pierwsza propozycja to kwintesencja minimalizmu z lat 90. Od razu kojarzy mi się z Kate Moss w slip dress od Calvina Kleina. Drugi look jest inspirowana tik-tokowym trendem mob wife. Ostatnia stylizacja idealnie sprawdzi się podczas letniego wyjścia wieczorem. Ta sukienka jest taka uwodzicielska!




IZOLDA1996-K



Tegoroczne tributes są całkiem różnorodne, i to chciałam pokazać w moich stylizacjach. Jest dużo klasycznych, jak też oryginalnych rzeczy. Starałam się wybrać po 5 moim zdaniem najlepszych z danej kolekcji. Totalnie przepadłam dla białego sweterka McQueena oraz czarnego golfu. Schiaparelli to trochę nie moja bajka - wielkie płaszcze i suknie nie dają pola do popisu. Tam główną rolę grają dla mnie dodatki, chociaż wielkie pierzasta peleryna robi wrażenie i musiałam ją kupić.
Margiela to dla mnie jedno wielkie nieporozumienie, ciuchy z taśmy klejącej i worka na śmieci kojarzą mi się z 'pokazami mody" na dzień Ziemi w podstawówce - aczkolwiek bluzka w tatuaże jest akurat sztosem. Y / project to chyba moje ulubione tribute z tego roku - grafika tego płaszcza jest przecudowna i można znaleźć tam na prawdę ciekawe propozycje. Bottega Veneta to dla mnie również dodatki - kocham kozaki różnej maści a te złote oraz srebrne to cudo. Marynarka oraz spódnica są super wykonane i łatwo je wystylizować. Ogólnie cały sezon oceniam na plus!

ROCKA

Ja jak zwykle uwielbiam utrudniać sobie życie i stawiać poprzeczki, więc postanowiłam wybrać po jednym ubraniu z każdego tribute (bo to że dodatki trzeba kupować wszystkie to Wy wiecie) ^^ Fajnie, że pojawiło się dość sporo artykułów za starmonety, co do tej pory zdarzało się baaaardzo rzadko. Nie jest to mój ulubiony sezon tribute, jest bardzo dużo śmieci, ale są też perełki, którymi warto się zainteresować. 





SCHIAPARELLI: Z tego sklepu wybrałam piękną sukienkę, której drapowanie cudownie układa się na ciele doll i podkreśla kobiecą sylwetkę. Podoba mi się tutaj również motyw z beżowym, aksamitnym body, które delikatnie prześwituje.

MAISON MARGIELA: Ten tribute nie należy do moich ulubionych, bo kupiłam z niego najmniej ubrań, ale za to ma jedną rzecz, która jest moją ulubioną ze wszystkich tributów tego sezonu. Mowa o topie złożonym z naszywek. To jest to! Ten top spodobał mi się tak bardzo, że aż miałam problem z wyborem stylizacji. Nie mogłam się zdecydować czy lepiej wygląda ze spódnicą czy ze spodniami... Może po prostu ze wszystkim wygląda super, dlatego na końcu wrzuciłam aż dwie stylizacje z nim. Taką rzecz chciałabym posiadać również w realu - i to najlepiej złożoną z naszywek moich ulubionych zespołów. Ach... gdybym tylko umiała szyć :D

Y/PROJECT: A to moja druga ulubiona rzecz w tym sezonie tribute. Przepiękny skórzany płaszcz, którego krój i ułożenie draperii sprawia, że nawet nie wiem jak go właściwie określić - nie wiem czy jest bardziej classy czy bardziej edgy. Jest po prostu cudowny. Jest płaszczem, ale równie dobrze mógłby być potraktowany jako sukienka. 

ALEXANDER MCQUEEN: Tutaj pojawiły się schody przy wyborze. Długo zastanawiałam się pomiędzy czerwoną sukienką, którą wybrałam, a drugą - bordową o brokatowym materiale. Ostatecznie padło na tę, ponieważ łatwiej mi było ją wystylizować. Podoba mi się jej krój i rozcięcia, które wyszczuplają sylwetkę doll.

BOTTEGA VENETA: Z tego tribute podobało mi się dość sporo rzeczy - przede wszystkim torebki i kozaki w obu wersjach kolorystycznych (srebrne i złote), ale mój wybór padł na granatową skórzaną spódnicę. Jest naprawdę świetna - może się przydać nie tylko w eleganckich stylizacjach, ale też w tych casualowych. Bradzo uniwersalna rzecz według mnie. 





A Wy jak oceniacie ten sezon? Zrobiliście duże zakupy?

12 komentarzy:

  1. Ja jak zwykle musiałam przegiąć z ilością xD
    Na temat kolekcji już sie wypowiedziałam w poście, ale muszę jak zawsze pochwalić wasz stylki ♥
    Dzięki Wam spodobał mi się ten czarny płaszcz na tyle, że lece go kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, przynajmniej jest co oglądać, bo dużo super stylek <3 noo czarny płaszcz jest fajen, trzeba go kupić :3
      Rocka

      Usuń
  2. Chyba moim ubraniowym "numero uno" tego sezonu jest bez wątpienia sweterek od McQueena! Matko, chcę taki w realu! Ogólnie to sporo fajnych, różnorodnych rzeczy się pojawiło. Plus za kilka dodatkow za fioletową walutę. Sama poczyniłam spore zakupy (nawet kupiłam SS żeby dostać zniżkę XD), więc jestem zadowolona!

    Wasze stylizacja jak zawsze petarda! Przez Was chyba muszę wrzucić do koszyka jeszcze parę rzeczy XD

    Ksante

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że się na coś przydaliśmy i mogliśmy Cię zainspirować do kupienia jeszcze kilku rzeczy :D Tak, ten sweterek też jest mega. Ja też bym chciała taki w realu, tylko czarny ^^
      Rocka

      Usuń
  3. O kurcze super ten wpis, mega mega profesjonalny i fajnie jest poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nas to cieszy i motywuje do wrzucania postów :)
      Rocka

      Usuń
  4. Przyznam, że jest parę rzeczy z powyższych zestawień, nad którymi nadal się zastanawiam. Właśnie myślałem nad tym futrem od Schiaparelli i sukienką od Margieli, o których mówi Izolda! Fajnie, że dostaliśmy też kilka rzeczy za starcoins w Tributes, kiedyś to było nie do wyobrażenia. Zgodzę się z Rocką, że płaszcz z Y Project jest fantastyczny! Co do stylizacji, to od Ilozdy najbardziej podobają mi się trzecia i dziesiąta, od Rocki zaś pierwsza i czwarta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też mam jeszcze kilka rzeczy do rozważenia. Ale widzę, że admini na serio wzięli się za mówienie sklepom "papa", bo McQueen już zniknął. Czyli trzeba się spieszyć z zakupami :O
      Rocka

      Usuń
  5. Ja nie zrobilam dużych zakupów, ale kilka dodatkow przytuliłam :D Taki sobie ten sezon tribute.
    Ale stylizacje zrobiliscie przeswietne! Aż nie wiem które wybrać, ale postaram sie :D
    Od Anulci - pierwsza - super ten plaszcz, z jakiego jest sklepu? Bosko wygląda z tą sukienką.
    Od Izoldy najbardziej podobaja mi sie: czwarta, dziewiąta i dziesiąta. A najbardziej chyba 10, bo ma świetny vibe, troche mi się kojarzy z modą koreańską, którą bardzo lubie tak swoją drogą.
    A od Rocki pierwsza i trzecia. Te buty z pierwszej sa chyba stworzone specjalnie do tego plaszcza *__*

    Kowalska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płaszcz, który ma na sobie Anulcia to OOTM :)

      Usuń
    2. dzięki :)

      Kowalska

      Usuń
  6. Mi nie podeszły tributy w tym sezonie, chociaż kupiłam kilka rzeczy. Moja ulubiona to chyba płaszcz z y/projekt ♥ Jak zawsze wasze stylizacje świetne, przez nie mam ochotę kupić rzeczy, o których wcześniej nie myślałam :D

    OdpowiedzUsuń