2024/07/15

heat wave

Witajcie ponownie! Ostatnie sezonowe wyprzedaże zachęciły mnie do stworzenia trzech wakacyjnych stylizacji inspirowanych różnymi kierunkami podróżniczymi. Ponownie powróciłem do kolaży jako formy prezentacji, gdyż bardzo podkreślają klimat wakacji. Looki bazują na moich ostatnio ulubionych kombinacjach kolorystycznych, czyli kolorach ziemi, czerni i bieli. Na początek proponuję wakacje w tropikach, później imprezę na jachcie nad Zatoką Perską, a na koniec odpoczynek nad Morzem Śródziemnym. Koniecznie dajcie znać w komentarzach, która wizualizacja podoba Wam się najbardziej!

Słodkie lenistwo na Oʻahu
Nocne życie w Dubaju

 Z wizytą na Capri

 

4 komentarze:

  1. Wszystkie mi się podobają i nie umiem wybrać jednej! :D
    Tak już marze o wakacjach że przygarnęłabym cokolwiek. Na szczęście jeszcze tylko troszkę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię Dubaju, ale kolaż "Nocne życie" podoba mi się najbardziej :D Ogólnie świetna jest forma kolaży jak dla mnie. Nawet znalazło się miejsce na flakoniki perfum! Super :)

    Rocka

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kolaże! Totalnie kupiło mnie pierwsze i ostatnie zestawienie - uwielbiam takie wakacyjne połączenia :D
    Ksante

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne wspomnienia z wakacji ujete w tych stylizacjach!

    OdpowiedzUsuń