2024/09/02

SIM POLECA: TRIBUTES

Hej! Aby tradycji stało się zadość trzeba wrzucić tributową polecajkę. W tym poście pokażemy swoje łupy z ostatnich sklepów tribute i troszkę o nich opowiemy. Czekamy również na Wasze opinie na temat tych sklepów :) 



_____________________________
ANULCIA345

Tegoroczna letnia edycja tributes zdecydowanie nie zawiodła! Znajdzie się coś zarówno dla fanów klasyki, jaki i tych, którzy lubią po prostu bawić się modą. Niewątpliwie mogliśmy do swoich szaf dodać bardzo pożądane ubrania będące obecnie w trendach. Mnie najbardziej urzekły kolekcje od Miu Miu i Chloe. Polecam zaopatrzyć się we wszystkie rzeczy za starcoins, których było całkiem sporo tym razem.



W oparciu o swoje rekomendacje przygotowałem trzy różne stylizacje. Pierwszy look to propozycja dla bizneswoman w mniej oficjalnym wydaniu: klasyka z nutą elegancji uzupełniona o luksusowe dodatki.



Druga propozycja to moja wersja estetyki "Garden Girl", która według modowych magazynów królowała tej wiosny i tegorocznego lata. Look z pozoru prosty, ale bardzo dziewczęcy i efektowny za sprawą kwiecistych aplikacji na sukience od Chloe.


Nie byłbym sobą gdybym nie wystylizował czerni w odważnym wieczorowym wydaniu! Mój ulubiony przepis to skąpe kroje, prześwitujące tkaniny i połysk diamentów.




_________________________________

IZOLDA1996-K



Tegoroczne Tributes w większości zaskoczyły mnie pozytywnie. Zwłaszcza, że sporo ładnych rzeczy można było kupić za starcoins. Pierwsza kolekcja - Miu Miu nie jest na pewno moim ubraniowym faworytem, ale zakochałam się w butach i torebkach. Są zdecydowanie warte uwagi. Kolejna dostawa - Jean Paul Gaultier zaskoczyła mnie oryginalnością rzeczy. Nie pamiętam by w niedalekiej przeszłości pojawiła się w sklepach opaska na całą głowę czy "doklejany" make up. Moimi faworytami w tej kolekcji są jednak: koronkowa bluzka (kto mnie zna ten wie, że mam słabość do tego stylu) , szerokie czarne spodnie (nosiłabym w realu jak szalona) oraz czarna sukienka (?). Chloe oraz Jaquemus to chyba moje ulubione kolekcje w tej edycji. Na uwagę w Chloe zaslugują na pewno skórzane spodnie (było takich sporo - ale ten kształt!!), ozdobne paski oraz płaszcz. Ma tak dziwny kolor, że aż piękny. Z dostawy Jaquemus polecam spódnicę w zebrę (oni nazywają to szortami ale halo, jakie szorty?) oraz torebki - jest ich sporo ale starałam się wybrać jedną konkretną. Kolekcja Dsquared2 to niestety dla mnie koszmar. Fajnie, że jest to inny styl niż poprzednie, ale te ciuchy są tak jaskrawe i dziwaczne, że po prostu nic mi nie siedzi. Jedynie, co jest na prawdę warte mojej uwagi to skórzane spodnie i pasek, które wrzuciłam w jedną stylizację. Oceniam ten sezon na 7/10.









______________________________

ROCKA

Ja klasycznie utrudniając sobie życie postanowiłam wybrać tylko po jednym artykule z każdego sklepu. Podobało mi się oczywiście więcej rzeczy, bo swoją drogą ten sezon tribute uważam za całkiem udany, ale wybrane przeze mnie ubrania to te, które kupiłam jako pierwsze praktycznie bez namysłu, bo uznałam że idealnie wpasują się w moją szafę. Fajnie, że w końcu było więcej artykułów za fioletową walutę! 


Chloe: wybrałam tę bluzkę z dwóch powodów - po pierwsze była za starmonety, a więc kosztowała jakąś śmieszną kwotę. Po drugie jest bardzo uniwersalna, w klasycznym czarnym kolorze, który można użyć do wszystkiego. Bardzo lubię rzeczy, których można używać wielokrotnie.

Jean Paul Gaultier: jeansów na stardollu mamy już SPORO, ale tak ładnie wyglądających na doll jak te - zdecydowanie mało. Podoba mi się ich wykonanie i fakt, że dość mocno wydłużają optycznie nogi doll. 

Miu Miu: sukienka z wycięciem na dekolcie to dla mnie zdecydowanie must have. Z jednej strony jest elegancką małą czarną, a z drugiej sukienką z wyzywająco wyciętym dekoltem. Lubię takie kontrasty. 

Dsquared2: imho - najgorszy tribute tego sezonu. Nie lubię tej marki ani na stardollu, ani w realu, ale w grze udało mi się znaleźć coś dla siebie. Kupiłam body, które świetnie wpasuje się do różnorakich stylizacji. Jest czarne (nic nowego!), uniwersalne, ma ciekawy krój w okolicy biustu - dla mnie git!

Jacquemus: myślę "Jacquemus", mówię "torebki"! I nie zawiodłam się, ponieważ mamy wiele klasycznych torebek tej marki do wyboru i serio mam zamiar wykupić je wszystkie, ale wybór torebki byłby zbyt oczywisty, dlatego wkleiłam rękawiczki z piórkami. Jest to kolejna rzecz za starmonety jaką wybrałam, bo uważam, że jest super i każdy powinien ją w swojej szafie mieć. Do eleganckich looków, które uwielbiam będzie jak znalazł :) 


A Wy co kupiliście? Zgadzacie się z naszymi wyborami? A może macie własne typy? :)

2 komentarze:

  1. Na temat kolekcji nie bede sie powyarzac, to byl udany sezon zakupowy :) trudno wskazac, co bedzie potem cenne! Fajnie, ze nasze wybory sie pokrywaja! Chyba przegapie szorty w zebry, ktore poleca Izolda.. a sa naprawde niezle! Co do stylizacji, to szczegolnie przypadly mi do gustu nr 10 I 11 (Izolda) I 1 I 3 (Roka). Przyznam, ze czuje sie zachecony tymi jeansami! Moze kiedys kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny look book!

    OdpowiedzUsuń