6 grudnia 2015

Co za tydzień!


Pierwsza dostawa, do Museum Mile nie zachwyciła mnie jakość szczególnie. Kupiłam trzy rzeczy, które widzicie na obrazku powyżej, tj, czerwoną spódnicę, biały top oraz wisior. Oprócz tego, kupiłam też kozaki w złote wzory, jednak umieściłam na wieszaku rzeczy, które uważam za najbardziej przydatne, a te kozaki raczej takie nie są (ale za to są piękne, więc kupiłam :D). W wisiorze podoba mi się to, że można go schować pod ubrania i włosy. 

W środę nowa kolekcja trafiła do Callie's Picks. Spodobało mi się kilka rzeczy. Uważam, że warto zainwestować w błękitną spódniczkę. Jest bardzo ciekawa i łatwo z nią stworzyć ciekawą stylizację. Spodobał mi się też golf, który widać na obrazku. Także go polecam. Ma fajny kolor i na pewno będzie przydatny. 

Ostatnia, piątkowa dostawa dotarła do Strike a Pose. Kolekcja obfituje w rzeczy nie praktyczne, jednorazowego użycia. Kupiłam niewiele. Najbardziej spodobał mi się płaszcz, który widzicie powyżej. Myślę, że to najlepsza rzecz z całej dostawy. Rzeczy "zmieniających pozycję" kupiłam dwie, reszta to zwykłe ubrania. Spodobały mi się spódniczki, które wiszą na wieszaku. W obydwu urzekł mnie fason. Sądzę, że okażą się przydatne. 



Jak Wasze zakupy? Kupiliście to, co chcieliście?

13 komentarzy:

  1. Z wyżej pokazanych rzeczy mam tylko spódniczkę ze strike a pose. Niewiele rzeczy mi się stamtąd podobało, ale akurat ta spódniczka była naprawdę ładna. Podobała mi się czerwona spódniczka z museum mile, ale niestety nie udało mi się jej kupić, no ale może kiedyś w bazarze ją znajdę:D

    Elciako

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tydzień okazał się mało zachwycający jeżeli chodzi o ciuchy. HB średnie, Museum Mile - niezłe, ale nie zachwycające, Strike a Pose - zastanawiałam się nad tą spódnicą, ale w końcu jej nie zakupiłam. Liczę na to, że kolejne dni okażą się bardziej łaskawe i w końcu zaopatrzę moją szafę w jakieś nowe "ofiary".

    Yoami

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten tydzień średnio mi się podobał. Żadna z kolekcji, które zawitały w plazie mi się nie spodobała. Ale Twoje stylizacje super, szczególnie spodobała mi się druga. Świetnie wykorzystana spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie każda z kolekcji nie zachwycała, ale można było znaleźć kilka świetnych rzeczy, stylizacje super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również zastanawiałam się nad spódnicą Strike a Pose, aż w końcu jej nie kupiłam i teraz żałuję. :/ Podoba mi się druga stylizacja :))

    swag10girl

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie kupiłąm, taki ze mnie bogacz, a stylizacje są bardzo ładne.
    juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam nawet więcej niż planowałam ;) Druga stylizacja wyszła Ci genialnie :3


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam srebrny naszyjnik z Callie's Picks i czarne buty z Strike a Pose. Kolekcje nie za bardzo przypadły mi do gustu, a jak już mi się coś spodobało to zostało wykupione w mgnieniu oka i nie zdążyłam z zakupem.

    ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  9. Niczego nie kupiłam :/ Bardzo ładne stylizacje.
    aneciaak

    OdpowiedzUsuń
  10. Z dostawy callie's picks i museum mile trafiło kilka ciuszków do mojej szafy. Obie stylizacje są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Museum Mile nie przypadło mi do gustu, zakupiłam tylko czerwoną spódniczkę. Kolekcja Strike a Pose była ciut lepsza, ale zdecydowanie nie zachwycała. Kupiłam ten sweter/płaszcz, buty, spódniczki i szal. A co do Callie's Picks to... ciągle się zastanawiam co kupić, jakoś nie mogę się zdecydować. Kilka rzeczy jest ładnych, szkoda, że fundusze ograniczone :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam troche rzeczy... fajne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwona spódniczka zdecydowanie stała się moją ulubioną
    Kogucik12345

    OdpowiedzUsuń