2015/12/30

Na czarno

Lubicie malować oczy na czarno? Szczerze, to chyba mój ulubiony kolor... Jeżeli jednak nie do końca zależy nam na wyglądzie a la Taylor Momsen to dobrze jest nieco złagodzić taki makijaż. Jak? Najłatwiej poprzez dodanie odrobiny ciemnego brązu.

  1. Całe oko, z wyjątkiem wewnętrznego kącika, obrysowałam czarną kredką do oczu.
  2. Na dolnej linii rzęs namalowałam eyelinerem bardzo cienką linię.
  3. Nałożyłam brązowy cień w kolorze milk chocolate na górną oraz dolną powiekę.
  4. Zewnętrzny kącik oka zaakcentowałam czarnym kolorem.
  5. Wytuszowałam rzęsy oraz zdecydowałam się na wzmocnienie brązu na dolnej powiece. W tym celu użyłam artkułu all over shadow z Transform w kolorze chesnut.

Uwielbiam tak podkreślone oczy! Uważam, że najlepiej prezentują się na delikatnym tle, dlatego też reszta makijażu jest bardzo stonowana. Kolor na ustach uzyskałam łącząc dwa błyszczyki pochodzące ze sklepu Transform: biały oraz odcień Miami tan. Na policzki nałożyłam powder pink, który pokryłam delikatnym brązem rose z Sephory.

15 komentarzy:

  1. Cudowny! Pięknie pomalowane oczy :3


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię malować oczy na czarno, chociaż częściej maluję je na brązowo ;) Jakoś lepiej mi to wychodzi ;p

    sylwia19181

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat lubię trochę poszaleć z kolorami ,więc często robię kolorowe makijaże :)
    Tissi815

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się twój makijaż ,ale nie wiem dlaczego obrzydzają mnie te kąciki oczu. Są jakieś takie dziwne...Pięknie pomalowane policzki *-*

    klaudia12349

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z koleżanką wyżej co do kącików oczu. Są jakieś takie nieatrakcyjne. Co do makijażu to rewelacja. Możliwe że go wykorzystam na mojej dollce.
    ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze makijaż wyszedł Ci świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam malować oczy na czarno(ogólnie ciemnymi kolorami) więc ten makijaż jak najbardziej wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wykonany makijaż, mi również podobają się takie proste połączenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny, muszę wypróbować :D
    i.want.you.back

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny makijaż, jednak optycznie zmniejsza oko, przez co z dalszej perspektywy doll nie wygląda korzystnie...

    OdpowiedzUsuń