Obserwatorzy

24 grudnia 2015

Starcie Stylistów

Poprzednie starcie wygrywa beta21xd. Wygrywasz 20 SD.
Po nagrodę zgłoś się do Kaja1706. Masz 24h.

_______________________________________________
Modelka: awcia
Temat: Śnieżynka.





_______________________________________________
NASTĘPNE STARCIE

 Publikuję wszystkie prace, które do mnie dotrą. NIE MA KOLEJKI! Prace wysyła kto chce.

Modelka: Soxo_
Temat: Sylwestrowa kreacja.


Na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do poniedziałku! (wysyłacie je na e-mail: starcie.sim@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).

Nie publikujemy niepodpisanych prac oraz bardzo małych screenów.
Bardzo proszę, aby stylizacje były podpisywane wyraźnie oraz aby nick był umieszczony w widocznym miejscu.
_______________________________________________

13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybór był trudny ale zagłosowałam. ZuZia_ZaPi

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc to żadna za bardzo mi się nie podoba, jeśli patrząc na motyw przewodni tych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. trudny wybór, wszystkie takie jakieś podobne, zagłosowałam na 11

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowane :)
    PrettyGirlsUrok

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężki wybór, ale zagłosowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trudno wybrać najlepszą, ale głos oddałam.
    juju789alexr786

    OdpowiedzUsuń