Obserwatorzy

1 sierpnia 2016

Kłopotliwe ubrania #24

Witam wszystkich w kolejnym poście z serii "Kłopotliwe ubrania". Tym razem postanowiłem pokazać wam stylizację z użyciem bluzki ze Stardoll Academy.
 Ogólnie bluzka nie wydaję się być szczególnie trudna w użyciu, również tak sądziłem do czasu, kiedy próbowałem ją wykorzystać. Bardzo mało rzeczy do niej pasuje, a samo stworzenie stylizacji zajęło mi dużo czasu.

Bluzka- Stardoll Academy, Spodnie- FB, Płaszcz- Chanel, Buty- YH, Naszyjnik- LE, Kolczyki- Balmain

24 komentarze:

  1. Super dopracowana stylizacja :)

    MissMileyLove1

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja bardzo mi się podoba, lecz jakoś nie przypadają mi do gustu szerokie spodnie na dole, więc bym je zmieniła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylka. Bluzka ładnie zgrała się ze spodniami.

    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasochłonna, ale powalająca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko bardzo fajnie ze sobą współgra. Pięknie:)
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest oryginalna i ładna. Wszystko do siebie pasuje. ~XAndzelikax99

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna stylizacja, świetne wykorzystanie topu

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobra stylizacja i super wykorzystana bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi rowniez sie podoba :)
    Stella435-fan

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzeczka bardzo ładna, piękny kolor. Bardzo podoba mi się połączenie bluzka+spodnie. Ogólnie to stylizacja bardzo dopracowana, super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna stylizacja,podoba mi się
    wiolaruszewska

    OdpowiedzUsuń
  12. Siedzię z wyciągniętą ręką do przodu i krzyczę "Yas" haha, chyba Twoja najlepsza D:

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdyby inne kolczyki to byłoby ok

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, połączenie kolorystyczne jak marzenie.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta stylizacja to najlepsze co dzisiaj widziałam. Nie mogę się napatrzeć. Jest fantastyczna, fenomenalna, powalająca. Idealna! Po prostu cudo. <3
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka jest trudna do użycia, ale udało Ci się stworzyć dość ciekawą stylizację z jej użyciem ;)
    mrroow

    OdpowiedzUsuń
  17. Co dałes na podszewke? tak sb teraz mysle z to ciezki kolor zeby cos ogarnac a tu widze ze wszystko jest xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się zdaje, że to może być zrobione po prostu w jakimś programie graficznym :)

      Usuń
  18. Stylizacja bardzo mi się podoba wszystko bardzo dobrze zgrane i jest tutaj mój ulubiony krój spodni.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka nie robi na mnie dużego wrażenia. Jednak twoja stylizacja mnie bardzo zaciekawiła :)
    Olunia400

    OdpowiedzUsuń