2016/10/03

HOT or NOT

MsMaja818

Agateqq:
Baza jest ok. Natomiast poległaś na doborze dodatków. Dodatkowo całość zaburza za duża liczba tatuaży oraz połączenie srebra (na kurtce) ze złotem (torebka). Moja ocena NOT.

DancerMarka:
Nie podoba mi się, nic zbytnio do siebie nie pasuje, taki trochę miszmasz. NOT.











Faleczka

Agateqq:
Przede wszystkim wymieniłabym torebkę oraz dodała jakiś żakiet. Stylizacja wydaje się nudna przez użyte kolory, ale mimo to mi się podoba. Baza jest bardzo dobra. Moja ocena NOT+.

DancerMarika:
Niby wszystko jest OK, ale całość jest bardzo nudna, dodałbym jakiś kolor, który ożywiłby stylizacje. NOT+.











nathalia1255

Agateqq:
Jak kamizelkę można założyć na gołe ciało i dodać do tego krótkie spodenki? To jest okropne. Wszystko z innej bajki, szczególnie kwiaty we włosach. Moja ocena NOT-.

DancerMarika:
Nie rozumiem tej stylizacji, nic się ze sobą nie łączy. Ogólnie żaden element stylizacji mi się nie podoba. NOT.










Hektor22J

Agateqq:
Jeden wielki misz-masz. Tego typu biżuterię łączy się z gładką górą. Ta kolia gubi się na tej bluzce. Torebka nie pasuje do niczego, tak samo jak kapelusz. Moja ocena NOT.

DancerMarika:
Jedyne co mi się spodobało w stylizacji to połączenie kolii z bluzką, reszta niezbyt do siebie pasuje. NOT.










Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimy: AudreySamba, Lalka2000, James69., start.pl.

13 komentarzy:

  1. Zgadzam się w 90% Debatowalbym nad 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga zapowiada się ciekawie, lekkie poprawki i byłoby spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugiej bym dala hot/not, bo niewiele jej brakuje do dobrej stylki. Natomiast dwie ostatnie są zabawne

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga stylizacja nawet podoba mi się, dałabym HOT-, reszta NOT dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te stylizacje nie łapią się nawet na małe poprawki, tutaj jest wszystko do wymiany.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla drugie jest jeszcze nadzieja, ale reszta to dno i 5 metrów mułu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja w porównaniu z resztą wypada całkiem dobrze.
    Jakiś. Żart. Z tymi stylizacjami chyba.
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zgadzam się z oceną do 2 stylki. Dałabym jej hot, bo pomimo połączenia bieli i czerni całość wygląda rewelacyjnie. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. zadna stylizacja mnie nie zachwycila

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam sie z ocenami stylizacje sa slabe

    OdpowiedzUsuń