2016/11/03

Makijaż w kolorze #34

Witajcie!

Dziś postanowiłam pokazać wam makijaż w kolorze różowym. Usta pomalowałam na różowo szminką, pudrem podkreśliłam kości policzkowe, a na oczy nałożyłam trzy warstwy różowego i białego cieniu oraz różową kredkę, a następnie oczy podkreśliłam białym i czarnym eyelinerem. Wszystkie kosmetyki pochodzą ze sklepu dot. Makijaż powstał po tym, gdy próbowałam robić różne kreski eyelinerem, potem pod eyeliner dodałam różową kredkę i tak się zaczeło. 
Przepraszam za screen ale większy był bardzo rozmazany...




Uwaga! Z komentarzy wylosuję osobe, która wygra 20sd.
Czekam na wsze komentarze!

19 komentarzy:

  1. Ta biała kreska pod okiem wg mnie nie pasuje, jest za mocna. Reszta całkiem ładnie.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię zbyt dużo różowych cieni na powiekach, ale w tym wydaniu prezentuje się całkiem fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompletnie mi się nie podoba. Tandetny i kiczowaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie podoba mi się. widziałam lepsze makijaże w odcieniu różowym..

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się... Jest zbyt różowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem przesadziłaś z białą kreską. Ogólnie, gdyby trochę stonować kolory to byłby super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie, mogłabyś ograniczyć białą kreską na dolnej powiece, ale nie jest źle. Nie lubię makijaży w takich kolorach, no ale cóż. Mała rada: gdy piszesz post, podawaj spis kosmetyków jakich użyłaś albo screen z nimi, bo to jest pomocne ;)
    MegaSweetna

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie zbyt różowo. Wolę delikatne makijaże, w bardziej neutralnych kolorach.
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż osobiście bardzo mi się podoba, ale zmieniłabym kolor włosów na siwy/blond. Biała kreska na dolnej linii rzęs sprawia, że makijaż staje się delikatniejszy i zdecydowanie powiększa oko.

    Tw_AlanekX3

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż ladny ale przeciętny. Najlepsza z tego makijażu jest kreska :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż ładny, temat zrealizowany. Podobają mi się kreski, które nadają charakteru, a zarazem delikatności. Moja uwaga jest taka jedynie, że w zewnętrznym kąciku mogłaś zastosować od tego różu, który masz przejście w baardzo ciemny (róż), wręcz czarny. Usta pasują do całości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba, odważne połączenie :)
    kitelowa

    OdpowiedzUsuń
  13. Zbyt gruba biała kreska na dole. No i ponownie - chyba nic nie "irytuje" mnie w makijażu tak, jak brwi jaśniejsze od koloru włosów, zawsze powinny być ciemniejsze bądź w tym samym kolorze, ale to tez oczywiście kwestia gustu :) Poza tym - jest w porządku, mimo, że nie przepadam za różowymi makijażami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się bardzo połączenie, ale raczej nie zrobiłabym takiego makijażu mojej dollce.

    aleksanadra7980

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podoba mi się,Zbyt różowo ..Doll wygląda jak "podróba" lalki barbie
    wiolaruszewska

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie jest bardzo fajny :D

    OdpowiedzUsuń