2016/11/08

Oceny Apartamentów

karola8971


Wnętrze urządzone w typowym plażowym stylu - lekko, zwiewnie, świeżo, w jasnych barach. Ogromnie podoba mi się ta niebieska szafa, motyw drewnianej ściany i zamknięte okno. Według mnie niepotrzebne są tu barwy ciemnego drewna i mam na myśli stolik, czy toaletkę. Myślę, iż tą część pokoju spokojnie mogłaś zrobić w jakimś szarym, jasnym odcieniu, bo ten przebijający się błękit i tak wystarczająco ożywia pokój. Brakuje mi tu kwiatów - nie chodzi o kolorowe kwiaty z pąkami. Chciałabym zobaczyć tu i duże, i małe liściaste rośliny, wtedy byłoby idealnie :)
Moja ocena: 4/5

Sweet0Monisia 


Kolorystycznie jest prawie dobrze. Zdecydowałaś się na czarne meble, więc zastanawiam się dlaczego dałaś taką, a nie inną komodę. Może chciałaś dopasować ją do koloru ścian, ciężko odgadnąć. W każdym razie jak na moje oko - zdecydowanie lepiej wyglądałaby biała komoda. Bardzo spodobał mi się lewy kawałek pokoju (patrząc na ekran), a mianowicie półka z żółtymi kwiatami - ciekawie to wygląda. Kanapa i stolik to standard, akcesoria wprowadzają trochę życia. Cieszę się, że zdecydowałaś się ożywić wnętrze kwiatami. Szczególnie ładnie wyglądają te małe doniczki pod oknami.
Moja ocena: 4,25/5

Co sądzicie o tych pokojach? Zgadzacie się z moimi ocenami?

27 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za ocenę :)
    Co do komody, to wybrałam ją z dwóch powodów - ma bardzo podobny odcień do tego na "nóżkach" kanapy, a po drugie lubię mieszać style i dodawać rzeczy, które może właśnie na pierwszy rzut oka 1nie do końca pasują do reszty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też tak myślałem, że komoda miała Ci pasować do nóżek od kanapy. Autorka tego postu jest mało inteligentna to nie wiedziała. Z resztą sama ma beznadziejne pokoje. Ani ładu, ani składu w nich nie ma, więc się dziwie, że taka osoba może prowadzić ten dział. I proponować "W każdym razie jak na moje oko - zdecydowanie lepiej wyglądałaby biała komoda." Ha ha...stanowczo nie!

      Nie chce obrażać autorki, ale na wycenach jak i na ocenach apartamentów się za bardzo nie zna, choć posty wyglądają ładnie.

      Usuń
    2. Nie chcesz obrażać, ale i tak to robisz :) ("autorka tego postu jest mało inteligentna [...]"). Lena ocenia u nas od dawna i do tej pory Czytelnicy nie mieli wątpliwości odnośnie jej ocen. A potyczka każdemu może się zdarzyć :)

      Usuń
    3. Zdarzają się wątpliwości odnośnie jej ocen, szczególnie w wycenach. A większość czytelników boi się wyrazić swoją opinie. Najłatwiej jest im napisać, że jest dobrze, ładnie, zgadzamy się. No cóż sporo osób komentuje dla nagród. Nawet nie zwracają uwagi kto pisze tu na blogu. Apartamenty Leny powinny być tak świetnie urządzone, jak 3siostry skoro się tak na tym zna. :)

      Usuń
    4. Co do wycen -wiem,że wielu Czytelników się nie zgadza, ale post dotyczy ocen apartamentów i moja wypowiedź także :) No cóż, jeśli chodzi o apartament Leny to nie będę się wypowiadać, jednak to ze nie jest odpowiednio urządzony, nie oznacza, że Autorka nie ma odpowiednich kompetencji do pisania tych postów :)

      Usuń
    5. Cóż ja mogę powiedzieć żeby nie wywołać gównoburzy. Najchętniej bym to przemilczała, ale tak dla wyjaśnienia... Dizajner1 - może i masz rację, iż moje pokoje wyglądają jak u początkującego gracza. Zaczęłam w 2009 roku, wtedy często grałam na Stardoll, udało mi się nawet doładować konto. Inwestowałam raczej w ubrania, ale później miałam problemy odnośnie włamania na moje konto. Straciłam, co miałam. Wszystko, co obecnie jest na moim koncie zostało kupione przeze mnie na początku przygody, dlatego mam tak mało rzeczy. Później już nigdy nie mogłam pozwolić sobie na doładowania, itp. a na Stardoll raczej w inny sposób nie da zarabiać się sd, a przynajmniej nie tyle żeby jakoś szczególnie urządzić pokój. Stąd takie moje zwykłe, stare, dziecinne pokoje :) Szkoda, że o tym nie pomyślałeś, bo ponoć to ja jestem mało inteligentna, chociaż jak widać nawet tą marnością w jakiś sposób deklasowałam Twoją opinię na mój temat. Szkoda, że nie rozważyłeś takiego stanu rzeczy. Druga sprawa - oceny są moje, więc to logiczne, iż wiele osób ma zupełnie odmienne opinie. A z wycenami jest podobnie - nigdy nie podam Ci ceny ubrania co do grosza. Zawsze będzie jakiś przedział to raz, a dwa nie każdy musi zgadzać się z moim postem. Piszę na tym blogu od paru lat i liczę się z krytyką. W każdym razie dziękuję Ci za hojny komentarz odnośnie mojej działalności na blogu. Powodzenia w urządzaniu swojego nowego Apartamentu.

      Usuń
    6. A co mnie obchodzi Twoje włamanie na konto? Trzeba zachowywać środki ostrożności. Mądrej osobie konta nie kradną. :)Osoba, która zajmuje się tym działem powinna mieć ładne pokoje, a nie jakieś z tandetnymi deskami. Według mnie pomimo tego, że masz mało mebli da się zrobić coś lepszego. Wiesz ja też nie mam ss, ale urządzę taki pokój, że ci kopara opadnie. :)

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Troche zdziwiło mnie gdy napisałaś " Zresztą sama ma beznadziejne pokoje." Uważam, że nie mozna podchodzić do tego z takim nastawieniem. To jakby powiedzieć: Nie masz płaszcza z SAP, to nie wiesz ile jest warty. Wybacz, ale co to za myślenie. Nie ma co pewnych rzeczy wyogólniać. Z takim nastawieniem trudno będzie Ci się żyło. ;) A co do dzisiejszej oceny to sama nie dokonca się zgadzam, ale ile osób tyle zdań! Życie byłoby za nudne, gdyby wszyscy się zgadzalo, niesądzisz?:))

      Usuń
    9. Wiesz, na płaszcz z Sap potrzebna jest duża ilość stardollarów, a by urządzić ładny pomysł to kreatywność. Więc Twój przykład jest bezsensu. Nie chodzi mi o to, że autorka ma mieć takie samo zdanie jak ja. Może mieć jakie chce, ale dobrze by było gdyby świeciła przykładem dobrze urządzonego apartamentu, skoro ocenia innych. O to mi chodzi. Za SM i to co ona już posiada też da się coś ładnego wykombinować, tylko pomysły są potrzebne i talent :)

      Zamknijmy już ten temat, bo zaczyna być to nudne. Nie będę odpisywał na dalsze komentarze pod tym postem. Już wystarczająco się wypowiedziałem.

      Usuń
    10. Ty i Twoje komentarze też mnie nie obchodzą. Dziękuję.

      Usuń
    11. Chciałabym wtrącić tylko coś od siebie i stanąć po stronie autorki posta. Studiuję architekturę wnętrz więc już trochę znam temat, wiem co i jak urządzić i czułabym się na siłach oceniać wnętrza innych chociaż mój apartament odbiega od ideału. Tak samo zatrzymałam się na ok. 2010r i przestałam cokolwiek z nim robić. W moim wypadku postawiłam stawiać na ubrania i wkładam w nie wszystkie sd, a "zawodowo" spełniam się w realnym życiu i myślę, że xxLENAxx19 może mieć podobnie co na pewno nie umniejsza jej wiedzy w ocenie apartamentów innych :)

      Usuń
    12. Dzięki za wypowiedź :)

      Usuń
    13. Proszę wziąć też pod uwagę, że nie każdego też stać na kupowanie sd, itp. - najprościej mówiąc. Jedno nie wyklucza drugiego, Lena jest dobrą redaktorką.

      Usuń
  2. Oba wnętrza mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do ciemnych, drewnianych mebli wybrałam je aby dodać trochę kontrastu do błękitu i dużej ilości jasnego koloru. Jeśli wszystko byłoby jasne w takim dużym wnętrzu, zlałoby się ze sobą. Dzięki za ocenę ;)

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy apartament zdecydowanie psuje ta lewa część, zgadzam się z oceną. Zaś prawa jest boska! :) Oba mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie wygrywa 2 apartament :) pierwszy niespecjalnie mi się podoba, dałabym 3/5

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale surowe dzisiaj oceny :D Zgadzam się co do pierwszego Apartamentu - ta część przy toaletce jest mało czytelna ze względu na dużą liczbę elementów. Kolorystycznie wydaje mi się, że brąz może tam zostać, chociaż fajnie byłoby go trochę ograniczyć (teraz wyszło takie brązowe na brązowym) i zobaczyć w zimniejszym odcieniu podobnym do tego na poręczy schodów :)

    Drugie wnętrze jest piękne, cieszę się jak widzę jednolitą perspektywę, ta komoda świetnie się tam wpisuje, kolorystycznie również. Kocham biały, ale w tym przypadku wydaje mi się, że nie można było lepiej wybrać. Podoba mi się też ścianka, którą zbudowałaś po lewej. Jeśli mogę coś podpowiedzieć, to efekt głębi będzie tym lepszy, gdy za tą ścianą pojawi się cień (na pewno kojarzysz białe kuchenne szafki DIY z prostokątnym cieniem - będą idealne :)).

    majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to się nazywa porządna ocena! W pełni się z Tobą zgadzam. Widać, że się na tym znasz, a Twoje pokoje to mistrzostwo :)

      Usuń
  7. Bardziej podoba mi się drugi pokój, zgadzam się z Twoimi ocenami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy apartament jest całkiem ładny, wystawiłaś dobre ocenki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy pokój podoba mi sięi zasługuje na swoją ocenę natomiast drugi jest twórczi idealny. Wg mnie zasługuje na porządne 5/5

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się oba pokoje. W pierwszym ten brąz jakoś mi nie przeszkadza. No może jakby miał chłodniejszy odcień to wyglądałoby to troszkę lepiej, ale i tak jest super. Oceniłabym go na 4,5/5
    Drugi pokój jest świetny! I muszę nie zgodzić się z oceną, ta komoda świetnie się tutaj wpisuje. Jak napisała autorka wnętrza - pasuje do nóżek kanapy. Biała komoda zdecydowanie zginęłaby w tym pokoju i została przytłoczona przez czarne meble. Dla mnie 5/5 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy jest ciekawy, drugi nieco nudny. Mimo to żaden mnie nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te pokoje. Super je urządziłyście. Ode mnie 5/5 ;)

    OdpowiedzUsuń