2016/11/27

Styled Outfits



Tematem dzisiejszego posta są koszulki z podobizną. Te trzy modele, z którymi wykonałam stylizacje są jedynymi, które widziałam na stardoll. Mimo to bardzo je lubię, chociaż wykonanie tej trzeciej bluzki z panią pozostawia wiele do życzenia, ale pierwsze dwie są naprawdę świetne. Outfit numer jeden jest rockowy, znajdują się w nim skórzane elementy, które w tym sezoni są bardzo modne i prawdopodobnie poświęcę im osobny post. Drugi zestaw jest utrzymany w jaśniejszej kolorystyce, ta bluzka z królową Elżbietą jest po prostu cudowna i jest jedną z moich ulubionych bluzek na stardoll. W trzeciej stylizacji chciałam dobrać jakiś akcent kolorystyczny, który pasowałby do tej koszulki, niestety w mojej szafie mało jest fioletowych ubrań. W każdej stylizacji starałam się jak najbardziej uwydatnić bluzki, mam nadzieję, że Wam się podoba.
  Napiszcie co sądzicie o tych outfitach :)
1 Czapka Original Future | Obroża Fallen Angel | Kurtka Callie's Picks | Bluzka Fallen Angel | Torebka Fallen Angel | Spodnie Original Future | Buty It Girls  

2 Okulary Callie's Picks | Bluzka Callie's Picks | Kamizelka It Girls | Torebka Fallen Angel | Spodnie Royalty | Buty Basics 

3 Okulary Fendi | Naszyjnik Riviera | Bluzka Callie's Picks | Marynarka Callie's Picks | Spodnie Nelly | Buty Voile | Torebka Fendi

27 komentarzy:

  1. O kurczę, te stylizacje to prześwietne! W szczególności ta pierwsza, wow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja sztosik. Ogolnie to ta trzecia najmniej przypadla mi do gustu. Tworzysz dobre stylizacje oby tak dalej.
    NiuniBM

    OdpowiedzUsuń
  3. Woah, podobają mi się. Druga według mnie jest najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się pierwsza i druga stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszą kooocham.
    EleganckaRarity

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 i 2 są najllepszymi stylizacjami. Dobrze dobrane dodatki, poza tym kolorystyka też jest niezła

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow. Dziewczyno wymiatasz! Bardzo mi sie podobają stylizacje. Trzecia jest w jak najlepszym porządku :D
    Dzięki! W końcu wybiore sie do Starplazmy po coś ładnego :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza i druga stylizacja są najlepsze, chociaż same bluzki niezbyt mnie przekonują

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajne są takie koszulki, pierwsza stylizacja podoba mi się najbardziej.
    Metalka777

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga mi się podoba.
    W trzeciej koszulkę wsadziłabym do środka.
    karolina10057

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawia mnie czym ten dział różni się od "Sposobu na..."? Tematem jakiś ciuszek, trzy stylizacje, ja nie widzę różnicy. Wydaję mi się, że w tym dziale powinnaś pokazywać sposób na jakieś style, np. tak jak ostatnio styl militarny, bo teraz to są dokładnie dwa takie same działy tylko o innej nazwie.
    Stylizacje świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się ostatnio nad tym zastanawiałam, ale post w poprzedniej odsłonie polegał dokłasnie na tym. A w "Sposób na..." wydaje mi się, że kiedyś było wykorzystanie jednego ciuszka nq kilkq sposobów. No ale mniejsza, temat wybieram taki jaki wpadnie mi do głowy :))

      Usuń
    2. zgadzam się,w tej chwili przypomina to dział Sposób na...,a przecież tyle styli jest,vintage,sportowy,glamour,boho,grunge itd dużo by wymieniać :D ten dział powinien w tym kierunku iść :)

      martusia-16

      Usuń
    3. W "Sposób na..." jest pokazany rodzaj ciucha np. kolorowe rajstopy i trzy stylizacje, każda z inną parą, czyli dokładnie to co dzisiaj jest w Twoim poście :) A jeden ciuszek na kilka sposobów to dział "Jedna rzecz na trzy sposoby".

      Usuń
  12. podoba mi się druga i trzecia stylizacja :) może w następnym poście weź pod uwagę styl Vintage?? :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszulka z drugiego zdjęcia była dostępna w kohl's (?) jak dobrze pamiętam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mi o tym nie wiadomo, ja mam z CP :)

      Usuń
    2. o którą koszulke ci chodzi??:D

      martusia-16

      Usuń
    3. ta ze zdjęcia na drugiej dziewczynie nie o tą ze stylizacji

      Usuń
    4. w Kohl's to była z avril lavigne,ale nie z Marilyn Monroe

      martusia-16

      Usuń
  14. Tylko pierwsza stylizacja mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń