2024/02/28

Oh wow, lovely...

 Cześć wszystkim! 

Dawno mnie tu nie było, ale mam nadzieję, że jeszcze o mnie nie zapomnieliście 🎀


Aktualnie leżę chora w domu i trochę się nudzę, dlatego postanowiłam na chwilę wrócić i stworzyć stylizacje inspirowane jedną z moich ulubionych postaci z serialu Skins

Nie wiem, czy kojarzycie Cassie. Jeżeli nie, gorąco polecam sprawdzić serial (zwłaszcza pierwsze dwa sezony). Uwielbiam jej specyficzny styl, z tego powodu ją pierwszą wzięłam na tapet. Być może w przyszłości stworzę podobne posty z innymi bohaterami serialu. 


A teraz czas na stylizacje: 


Numer I




Moja wersja: 








Numer II






Moja wersja: 







Dajcie znać, czy oglądaliście kiedyś Skins i koniecznie napiszcie, co u Was słychać! 

Całusy! 

12 komentarzy:

  1. Podoba mi się to, jak kolorowe są te stylizacje! Dobrze odzwierciedlają styl serialowej bohaterki. Swoją drogą też zwracam uwagę na kostiumy, gdy oglądam różne produkcje. Zdaje się, że chyba kiedyś mi polecałaś ten serial! Niestety już od dawna nie znalazłem czasu na żaden film, ale może kiedyś uda mi się zobaczyć chociaż jeden sezon Skins. Cieszę się, że wróciłaś na bloga nawet na chwilę :) Niemniej życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa.
      Pierwszy sezon jest najlepszy, więc polecam!

      Usuń
  2. Świetnie znów zobaczyć Twój post! Super poradziłaś sobie ze stylizacjami bohaterki, chyba bardziej podoba mi się druga - jest nieoczywista i ciekawie zestawiona. Prawdę mowiąc nigdy nie widziałam Skins, może usa się nadrobić zaległości w przyszłości.
    Zdrówka!

    Ksante

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa!
      Koniecznie zobacz, nie będziesz zawiedziona :*

      Usuń
  3. O jak fajnie Cię widzieć na blogu! Stęskniłam się za Twoimi postami :)
    Moim zdaniem świetnie odwzorowana postać! Jeszcze jak!
    Rocka

    OdpowiedzUsuń
  4. Taak, Oglądałam i bardzo lubie Skins :) A stylizacje? Jak dla mnie kopie idealne!! Zadbałaś o kazdy detal, nawet okularki są takie same jak u Cassie, super :)

    Kowalska

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam serialu, ale może w wolnej chwili odpalę :) Dobrze poradziłaś sobie z odwzorowaniem stylu bohaterki, stylizacje mają bardzo podobny vibe.
    Ciszę się, że wróciłaś! Zdrowia życzę!
    Rastamankaaaa

    OdpowiedzUsuń