2014/03/08

Zmiany

Po pierwsze - wchodząc w zakładki "Zaprojektuj i sprzedaj" oraz "Album" możemy zauważyć zmienione czcionki. Są teraz większe i bardziej przejrzyste. Niestety nie wiadomo, czy to zmiana na stałe, czy tylko chwilowy błąd. Szczerze mówiąc, nigdy nie przywiązywałam dużej wagi do czcionek, ale ta zmiana może okazać się korzystna :)


Drugą zmianą są dwa nowe doładowania Stardollarów. Admini wprowadzili doładowania 550 sd, za 30,75 zł oraz 1250 sd za 61,50 zł. Według mnie te zmiany są dla nas opłacalne :)
Co sądzicie?

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że można kupić za tą sumkę sd :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak mi coś nie pasowało w wyglądzie, tera już wiem. Stardollarów i tak nie kupię, wolę wydać kasę w prawdziwym życiu, a nie na piksele:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że to zmiany na lepsze :)
    barelina11

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę dobre dla nas zmiany. Szkoda, że się nie załapałam z zakupem, który zrobiłam kilka dni temu. Właśnie brakowało mi większej ilości opcji, to była mądra decyzja ze strony administracji Stardoll.

    Kate-Tunstall

    OdpowiedzUsuń