2023/06/13

Drogo vs. tanio


Hej! Miałam ostatnio dosyć intensywny czas pod względem wyjazdów, bo sezon koncertowo-wyjazdowy jest w pełni dlatego nie było mnie tutaj aż miesiąc :D Prezenciki za poprzedni post rozdane, dziękuję Wam bardzo, że zostawiliście po sobie ślad w postaci komentarzy <3 Mam też szybkie info - kilka osób pisało do mnie, że nie może się zalogować na swoje bloggerowe konta przez co nie można dodawać komentarzy, więc jak już pewnie zauważyliście włączyłam opcję "anonimową". Można więc dodawać komentarze bez logowania się, tylko trzeba pamiętać o dodawaniu nicków. Ostatni komentarz z poprzedniego postu nie został podpisany, więc nie wiedziałam komu wysłać nagrodę :( Także... pamiętajcie o tym :D



A tymczasem dzisiaj pokażę Wam post z długimi płaszczykami. Ja osobiście wolę opcję z LE, ale ten z Basics też wcale nie jest gorszy. Ma podobny kształt, a jego największym atutem jest oczywiście cena. 

7 komentarzy:

  1. Zaczyna się najlepszy sezon teraz :D

    Mi się, póki co, udało rozwiązać problem Bloggera na Firefox ;)

    Ten płaszczyk z LE faktycznie jest lepszy (wykonanie itd.), ale ten z Basics też jest niczego sobie. Obie stylizacje bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten blogger to już chyba ledwo dycha, bo wciąż są z nim jakieś problemy :D

      Usuń
  2. Prawda, dużo ciekawych koncertów jest teraz. A w Warszawie również dużo innych wydarzeń kulturowych, często darmowych jak np. kino plenerowe <3
    Co do płaszczyków - są one niepokojąco podobne xd Wiadomo, że ten z LE ładniejszy, ale ta różnica w cenie powala! Jednak ten czarny z basic powinien być na wyposażeniu każdej szafy na stardollu, bo się przydaje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te płaszcze za sm sa boskie, mam wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomimo, że lubię satynę, to wolę ten płaszcz w wersji Basics. Ten z LE ma tak dziwny krój, doll wygląda na taką skrępowaną. Wolę look za starcoins, chociaż zmieniłbym dodatki z wyjątkiem kolczyków.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak super ze można dodawać anonimowo!!! To ja zawsze miałam problem z komentarzami :(((
    Z płaszczy to jak dla mnie żadnej sie bardziej nie wyróżnia. Oba są baaaaardzo podobne, ten z LE chyba ma guziczki, nie wiem czy dobrze widzę, ale mój monitor czasem nie domaga hahah :D Stylizacje wyszły fajnie, ta za starmonety nawet bardziej mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń