2023/06/25

Drogo vs. tanio - wydanie specjalne


Hej kochani! Dzisiaj wydanie specjalnie, bowiem stery w poście przejmuje Rastamankaaaa! :) Świetny pomysł  na trzystopniową skalę "tanio, drożej i najdrożej". Trzy opcje z niebieskimi futerkami i trzy świetne stylizacje, a teraz przekazuję pałeczkę naszej czytelniczce :) 



Dziś na tapetę idą niebieskie futra. Nie mam pojęcia, po co mi aż 3 niebieskie okrycia tego typu, ale no cóż :) Jak widzicie ceny bardzo różnią się od siebie. Wszystkie stylizacje opierają się na połączeniu klasycznej czarnej sukienki, niebieskiego futra i dodatków. A wy z czym połączylibyście takie futro?




7 komentarzy:

  1. Jak dla mnie z tych wszystkich futer najlepsze jest to z Wild Candy :D może pod względem wykonania YSL jest lepsze, to jednak to pierwsze ma lepszy krój. Jeśli chodzi o stylizacje, to druga najlepsza. Dodlabym jedynie rajstopy i wybrał bardziej elegancka torbę;) a do tego ładna fryzura! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak teraz na to patrzę to mi też się podoba to najtańsze hah 😅

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacje, dwie pierwsze podobają mi się najbardziej. Futerko chyba najlepsze z Vivienne Westwood :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się zgadzam z tym, że pierwsze futerko ma najlepszy krój, ale jakoś tak najbardziej podoba mi się to trzecie, bo ma świetne cieniowanie. Drugie też jest ładne, ale ta pomarańczowa rękawiczka... tak nie do końca mi się podoba. Stylizacje wszystkie wyszły super <3 Ja mam zawsze problem ze stylizacją wielkich futer, a Tobie się to udało w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyszło! Mnie się podoba najbardziej najtansza stylizacja :D

    Kowalska

    OdpowiedzUsuń
  6. szyk i elegancja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne futra, bardzo lubię niebieski w każdym odcieniu. Stylizacje jak zawsze 11/10, nic dodać, nic ująć.

    OdpowiedzUsuń