2024/05/18

STYLIZACJE

 Legenda głosi, że była kiedyś nowa dostawa Antidote :D Chyba była... ale już dawno. I tak mi przyszło do głowy, że może coś wrzucę. Więc oto wrzucam, niech się nie kiszą na dysku :D 

A co tam u Was? Wracacie czasem na stardolla? Ja chyba tylko wtedy jak jestem chora i muszę posiedzieć trochę w domu. Właśnie teraz tak było. Miałam jakieś dziwne problemy z żołądkiem :( Ale na szczęście już jest lepiej. Dzięki temu przygotowałam kilka postów, które będę teraz wrzucać na bloga :)

Dajcie znać co sądzicie o tych stylizacjach i czy kupiliście coś w ostatnim Antidote :)



5 komentarzy:

  1. Wracam na SD, ale jakoś tak z braku laku, chwilowo mam okres, że nie chce mi się za dużo spędzać tu czasu. Kolekcję Antidote widziałam, ale nie kupowałam specjalnie SS, po Twoich stylizacjach widzę, że były ładne rzeczy :D
    Bardzo podobają mi się stylizacja pierwsza i czwarta - ekstra!

    Ksante

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam, że za doładowanie ss przed tą kolekcją był dodawany prezent - czerwona satynowa sukienka. Był to chyba najlepszy element tej kolekcji ;) reszta totalnie nie w moim stylu. Uważam, że nic nie przegapiłem haha ja na stardoll wchodzę w ramach przerwy, gdy mi się nie chce czegoś robić. Ale tam też długo się nie bawię, nic nie ma. Też mam kilka zapisanych i się kiszą haha może w wolnej chwili dodam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wrzucaj, szkoda miejsca na dysku, lepiej wrzucić w internety :D

      Usuń
  3. Siedzę na sd jak zawsze, bo mam je odpalone w tle i patrzę na nowe kolekcje. Jak dodadzą coś fajnego to coś z tego tworzę, a jak nie to zostawiam :D. Mnie nie było w domu jak weszła kolekcja i załapałam się tylko na kolczyki, które są w sumie useless xD
    Zakochałam się w twoich stylizacjach - szczególnie w 1 i 2. Czemu twoja lalka jest taka hot? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha może słoneczko ją przygrzało, dlatego jest hot :D Ja znowu mam chwilę powrotu, ale zaraz znów mi się odechce grać :D Ogólnie wyczaiłam alternatywę dla puffina, który stał się płatny i teraz korzystam z flashfox na telefonie, jak wchodzi jakaś limitka, a mnie akurat nie ma w domu. Trochę się zacina, ale działa, da się coś kupić :)

      Usuń