2015/11/14

SiM Poleca

Kochani, witamy ponownie. Dzisiejszy post jest dość długi i może niezbyt składny, ale chyba lepiej bym tego nie napisała. A co tam naskrobałam wkrótce przeczytacie :D 
Wracając do głównego tematu, tym razem wybraliśmy świetny pasek z Apres-Ski z nadzieją, że Wy także go polubicie.


Pasek jest świetny, bardzo go lubię. Podoba mi się jego odcień bieli oraz oczywiście cena! Złota klamra nadaje mu tego czegoś :)

Pasek dzięki swojemu kolorowi jest bardzo uniwersalny. W dodatku jego waluta sprawia, że każdy może sobie na niego pozwolić. Mam go od bardzo dawna, i często do używałem, czasami nawet do wykończenia stylizacji, kiedy jakieś elementy wystawały, końcówki paska świetnie wszystko maskowały. 

 Kto by co powiedział, ale pasek jest naprawdę świetny. Zwykły, minimalistyczny, ale z nutką blasku w kształcie klamry. Same plusy, a jeszcze ta śmiechu warta cena, która tak bardzo zachęca.



1. Pasek- Apres-Ski, Koszula- Pals, Naszyjnik- Rio, Spodnie- Preety n' Love, Torebka- It Girls, Buty- Hot Buys
2. Pasek- Apres-SkiSpódniczka- CP, Kokardka- CP, Buty- PPQ, Bluzka- PPQ, Naszyjnik- Decades
3.  Pasek- Apres-Ski, Spodnie- It Girls, Buty- Pals, Torebka- Royalty, Okulary- Nelly, Golf- Nelly, Kurtka- Velvet Orchid

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Uwaga! Zanim ogłosimy nowego Tygodniowego Stylistę SiM, mamy ważną informację...
Ostatnio byliście niezadowoleni z wyników, więc wprowadzamy zmianę. Od teraz, wszystkie nadesłane prace będą oceniane punktami i raz na jakiś czas, punkty podsumujemy i wszyscy kto zdobył nawet minimalną ilość - otrzyma stardollary. A, więc:

Osoba, która zostaje Tygodniowym Stylistą SiM, zgarnia 10 pkt. 
Kolejne 7 pkt. zostaną przydzielone graczom, którzy też mieli świetne stylizacje, lecz trochę zabrakło do wygranej. 
Mamy także zachętę dla pozostałych. Każdy, kto wyśle stylizację - otrzyma 5 pkt.


A teraz, Tygodniowy Stylista SiM!
Serdeczne gratulacje! Nagroda została wysłana i mam nadzieję, że będzie często widniała w Twoich wspaniałych kreacjach :)

Ciekawskich zapraszam TUTAJ, gdzie zobaczycie kto, i ile punktów już zdobył. 
*pkt. otrzymały także osoby, które wysłały prace poprzednim razem*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Czujesz się prawdziwym stylistą i masz mnóstwo pomysłów? Chcesz zjawić się w kolejnym poście, otrzymać miano"Tygodniowy Stylista SiM" oraz nagrodę za swój świetny outfit? 
Nic prostszego!
Stwórz niepowtarzalną stylizację z dzisiejszym must have i do piątku wyślij w komentarzu pod tym postem. Każdy kolejny tydzień będzie szansą dla kogoś nowego, więc nie przejmuj jeżeli tym razem się nie uda :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Co sądzicie o dzisiejszym must have? Która propozycja wykorzystania bardziej się spodobała? 
Podzielcie się opiniami :)

15 komentarzy:

  1. Biel+ złoto, zawsze spoko :) Wykorzystany dobrze w stylizacjach :) Nie wiedziałam o nim, na pewno zakupię :)
    ladyulla

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię ten pasek. swoją uniwersalnością, ceną i wykonaniem zdecydowanie zasługuje na miano must have.
    od razu dodam, że post wykonany schludnie i wg mnie spójnie, miło się czytało. stylizacje bardzo fajne, każda z trzech ma w sobie coś innego, coś co przykuwa moją uwagę, dlatego trudno mi wybrać ulubioną. zestaw od tygodniowego stylisty- super!

    zgłaszam swoją pracę:
    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2mq86bp&s=9#.Vkf3_HYvfIU

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasek jest świetny, na pewno go zakupię.
    A co do tygodniowego stylisty, to zgadzam się, że Frytasna1997 zasłużyła na to miano!
    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie zwróciłam uwagi na ten pasek, już lecę do plazy go kupić. :)
    Super stylizacje, szczególnie podoba mi się 1!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba mam ten pasek od zawsze. :P Jest niezastąpiony w wielu stylizacjach i potrafi je ożywić gdy są mdłe. :) Z waszych propozycji najbardziej podoba mi się pierwsza - stonowane kolory, wszystko ze sobą współgra, po prosty pięknie. :) I oczywiście Tygodniowy Stylista w pełni sobie zasłużył na to miano. Stylizacja jest niebanalna, wręcz genialna, do tego lubię takie klimaty. :)
    Ona_Malinowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten pasek i bardzo często go używam. I w dodatku za sm, z którymi nigdy nie wiem co zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygrana praca jest świetna.
    zgłaszam się
    http://www.bankfotek.pl/view/1950931
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się.

    http://pl.tinypic.com/view.php?pic=30vyh05&s=9#.VkiWBvkvehc

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się najbardziej podoba trzecia stylizacja. Super zestawienie!
    Baaardzo dziękuję za tytuł "Tygodniowego Stylisty" ^^.
    Co do paska, nigdy go nie zauważyłam na stardoll, aż dziwne...
    http://www.bankfotek.pl/view/1951061 :)
    Frytasna1997

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś bardzo często nosiłam ten pasek. Uniwersalny kolor i psuje do wszystkiego ;) Bardzo ładne stylizacje, również ta wysłana :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny, uniwersalny pasek, bardzo praktyczny :D Wszystkie stylizacje mi się podobają :)

    OnlyQueenLyanna

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się.
    http://i.imgur.com/pnJF4KL.png

    Aglayaa

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się ♥
    http://www.bankfotek.pl/view/1951875

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń