2018/08/05

Dobry projektant - _Jubbs_ i GoAshlee005

Cześć wszystkim! 
Jak Wam mija niedziela? Czy u Was nadal jest tak gorąco? Jest dopiero po 10, a termometr u mnie pokazuje już prawie 30 stopni :/
Nie przedłużając, przechodźmy do posta.




Pierwszą z dzisiejszych projektantek jest _Jubbs_. Pochodzi ona z Brazylii, ma 26 lat i na Stardoll jest z nami od 2010 roku. Według mnie dopiero zaczyna przygodę z projektowaniem włosów. Tworzy je proste, ale jak na start, według mnie nie należą do najgorszych. Ceny to 83/166 stardollarów.





- - -


Drugą projektantką jest GoAshlee005. Również pochodzi z Brazylii, jak nasza poprzedniczka i jest z nami od 2014 roku. Na swoim koncie posiada wykonane dwa projekty włosów. Cena za nie to od 267 do 445 stardollarów. 





Co sądzicie o dzisiejszych projektantkach? Czekam na Wasze komentarze i pochwalcie się jak spędzacie dzisiejszy dzień! (: 




7 komentarzy:

  1. Przedostatnia fryzura mi się spodobała. Jednak ogólnie bardzo przyjemne projekty. Ceny też nie jakieś kosmiczne.
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń
  2. Ceny niskie, a projekty naprawdę przyzwoite C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza projektantka tworzy całkiem ok projekty.
    Od drugiej spodobały mi się drugie włosy, ale ta cena mnie zabija xD
    Co do pogody, to do ok. 15 było u mnie gorąco, co nie bardzo mnie cieszy, ze względu na mój pokój na poddaszu. Później była burza i deszczyk, a teraz znowu prawie 30 stopni xD Uwielbiam lato xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Średnio mi się podobają, do tego ceny od tej drugiej są z kosmosu. U mnie 28 ale spokojnie, w środę 36 w cieniu ♥ Nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie projekty są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, no nawet, ale jakoś żaden projekt mnie nie powalił.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pogoda sztosik. <3

    Ostatnie włosy są rewelacyjne. ;D

    OdpowiedzUsuń