2018/08/27

Hot or not

 

 Aguuniek



Mega podoba mi się połączenie kurtki i butów.
Do tego pasująca baza i mamy udaną stylizację. Dodałbym tylko jakąś niewielką torebkę i może pasek, bo brakuje mi tu akcesoriów. HOT-

 
Faktycznie, brakuje tutaj dodatków. Bardzo fajnie wygląda tutaj ta koszula. Ogólnie stylizacja na plus, wszystko fajnie wygląda, jednak właśnie przez brak akcesoriów mam wrażenie, że stylizacja jest nieskończona. Mimo wszystko HOT, bo całość i tak wygląda dobrze.







Kto_chce_sok



Widać, że stylizacja jest niedokończona, więc pozostawię ją bez oceny. Mogę tylko powiedzieć, że baza jest ładna i idziesz w dobrym kierunku.



Ja także pozostawię stylizację bez oceny. :) Mam nadzieję, że dobierzesz odpowiednie dodatki i wszystko będzie super.








 

 dobrapogoda


 
Bardzo fajna, klimatyczna stylizacja. Podobają mi się przemyślane dodatki i to jak rude włosy świetnie grają z tym outfitem. HOT


Ja nie lubię takiego połączenia kolorów, jednak jest to moja subiektywna opinia. Całość wygląda dobrze, jednak nie do końca przekonują mnie te buty i top. Nie podoba mi się ten "negliż". Chyba zamiast ozdoby przy pasu, dałabym coś na szyję. Niemniej reszta wypada korzystnie, więc zostawiam HOT.
 Za tydzień ocenimy: karolin-eL, kitelowa, kot1234d

7 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja jest ok, ale coś mi w niej nie pasuje.
    Trzecia jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. to fakt, moja stylizacja jest nieskończona, nie spodziewałam się Was u mnie tak szybko, postarałabym się o coś lepszego :D dziękuję za ocenę! Bardzo podoba mi się stylizacja Sandry, jedynie zmieniłabym w niej buty. Reszta miodzio :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hot- / Not / Hot+++ to moje oceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza stylizacja jest bardzo fajna,jedynie co bym tam dała to jakiś plecak,drugą trudno ocenić bo widać że jest niedokończona,brakuje torebki,biżuterii i butów,stylizacja nr 3 niby ładna ale zmieniłabym buty bo te kompletnie nie pasują i faktycznie ten łańcuszek przy pasku jest zbędny-lepiej przydałoby się coś na szyję

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z ocenami. W pierwszej zgrzytają jedynie buty, wymieniłabym je na jakieś czarne.
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza byłaby świetna, ale to buty to mega zepsuły. Brakuje fajnej nerki i byłoby cacy:D
    Druga niedokończona, ale ma mega potencjał.
    Ostatnia jest idealna:D

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Moim zdaniem te spodnie nie pasują tu kształtem, natomiast buty i kurtka są idealnie dopasowane.
    2. Trochę smutno wygląda, jest mega blada, ale ma potencjał
    3. Nie w moim stylu ani kolorach więc wobec niej nie mam zdania :D

    OdpowiedzUsuń