2018/08/10

Subcouture

Jakby jeszcze Wam było mało, albo inaczej - jakbyście przypadkowo nie mieli co zrobić z nadmiarem stardollarów to kochani admini przybyli z pomocą! W Starplazie pojawiła się kolekcja Subcouture, obejmująca dwa piętra, przedział cenowy to 15-45 sd. Szczerze, myślałam, że to będzie totalny flop, a jednak moim zdaniem jest hit. Podoba mi się wiele rzeczy, ale niestety nie wiem czy kupię cokolwiek z braku funduszy, może odmówię sobie kebaba na rzecz doładowania i pixelowych ubrań...? Jestem gotowa na poświęcenia, bo moim zdaniem warto.
A Wy co myślicie o kolekcji?
Tak na marginesie, wcale bym się nie zdziwiła jakbyśmy niedługo ujrzeli dostawę Antidote, SaP czy Runway.



10 komentarzy:

  1. Kolekcja bardzo przyjemna, chcę 9 rzeczy, m.in. brązowy płaszcz, oba kombinezony, obie męskie kurtki, zielona narzuta i zielone spodnie (już je mam w sumie...).
    Sukienka za 50sd to śmiech na sali xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam kilka rzeczy, chciałabym więcej, ale nie pozwala mi na to brak funduszy :D
    A z kebaba na pewno nie zrezygnuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem chyba dziwna bo ta kolekcja totalnie mnie rozczarowała. Nic z ciuchów mi się nie podoba, kupiłam pasek i buty i na tym poprzestanę :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże, jak to dobrze, że mi się prawie z każdej kolekcji podoba 2-3 rzeczy ;D Tak tez jest i tym razem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem dlaczego ale takie ,,Must Have'' dla mnie to jedynie niebieska koszula z pierwszego manekina.
    Mimo to nie wiem czy sobie na nią pozwolę bo stardolary nikną w oczach.
    Na manekinach podobały mi się kombinezony, zwłaszcza zielony (z długimi rękawami). Jednak po przymierzeniu stwierdziłam, że nic ciekawego z nim nie zrobię.
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń
  6. słabiutka kolekcja,ja kupiłam tylko pasek i białe body

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja średnia, chociaż jest kilka rzeczy, które mi się podobają C:

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja fatalna, nie warta takich pieniędzy. Jak dla mnie, to koszmar.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja kupiłam wiele rzeczy pod wpływem emocji i chwili, i tylko czekam na wycofanie kolekcji do bazaaru żeby to posprzedawać chociaż za kwota + prowizja, więc jeżeli ktoś chciałby coś i akurat to mam do zapraszam do kontaktu prv.

    OdpowiedzUsuń