2018/08/28

Lookbook: Antidote



Opinie co do kolekcji były podzielone, chociaż przeważały raczej te pozytywne. Zaobserwować to możemy także wśród naszej redakcji, ponieważ w tym lookbooku czeka Was porządna dawka stylizacji ;) Zapraszamy do oglądania i komentowania!




WspanialyNick
1. kurtka - Antidote, bluzka - LE, top siatka - Subcouture, spodnie - Runway, buty - Tribute Alexander Wang, bransoletki - Velvet Orchid, pasek - Bonjour Bizou
2. kurtka - Tribute Alexander Wang, podkoszulek - Film Theory, spodnie - Antidote, buty - Tribute Louis Vuitton, nerka - Tribute Alexander Wang, naszyjnik - Callie's Picks



RockaRolla_
1. spódnica - Antidote + Basics, top - Fallen Angel, kurtka - Nelly, torebka - Callie's Picks, buty - Antidote, rajstopy - St. Trinians + Vinyl
2. kurtka - Antidote, top - Velvet Orchid, opaska - Nelly, spodnie, plecak - Fallen Angel, okulary, buty - Callie's Picks, pasek - Bonjour Bizou, łańcuszek - Fudge
3. spodnie, pasek - Antidote, bluzka - Louis Vuitton, torebka - Balenciaga, okulary, buty - Velvet Orchid


Wera2222


1. top - Callie's Picks, sukienka - Antidote, torebka - Voile, buty - Pretty n' Love
2. stanik - Original Future, top - Basic, buty/pasek/spodnie - Antidote, narzuta - Voile
3. stanik - Alexander Vang, płaszcz - Antidote, spodnie - Vinyl, torebka - Bonjour Bizou, buty - YH



Soxo_

1. okulary - The Jet Set, kolczyki - Subcouture, bluza - Antidote, torebka - Callies Pick's, spódnica - Evil Panda, buty - YH
2. okulary - Riviera, kolczyki - Subcouture, bluzka - LE, kurtka - Antidote, saszetka - Subcouture, spodnie - Antidote, bransoletka - Mr., buty - LE
3. okulary - Nelly.com, kolczyki - Callies Pick's, top - Fendi, narzutka - Pretty n'Love, pasek - Callie's Picks, spodnie - Antidote, torebka - Callie's Picks, buty - Nelly.com



Najka.


1. kolczyki – Epiphany, top – YSL, spódnica – Antidote, pasek – Fallen Angel, torebka – Antidote, szpilki - Minimalism
2. kolczyki – Antidote, okulary – Fendi, marynarka – YH, body – YSL, spodnie – Antidote, pasek – Alexander Wang, torebka – YSL, szpilki – Melbourne Minimalism 


cherry9713

1. kolczyki - Callie's Picks, marynarka - Antidote, pasek - Fallen Angel, koszula - Off-White, buty - It Girls
2. chustka - Fallen Angel, płaszcz - Antidote, golf - Fallen Angel, spodnie - Royalty, skarpety - Vinyl, buty - Bonjour Bizou

9 komentarzy:

  1. WspanialyNick zdecydowanie obie są sztosikami. U Rocki najbardziej podoba mi się druga, za to w pierwszej bardzo fajny pomysł na spódnicę. Werra - piękna kolorystyka w pierwszej, ale to ostatnia skradła moje serduszko. Soxo - ostatnia kolorystycznie bomba! Najka - brzydko :/. Wiśnia obie są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama jesteś brzydka ;/

      Usuń
    2. wiem, dlatego dowartościowuję się hejtowaniem Ciebie w sieci :*

      Usuń
  2. to żeście poszaleli z tymi stylizacjami xd podoba mi się pierwsza Nicka,wszystkie propozycje Rocki,wszystkie Wery,druga Soxo i obie Cherry :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej wypadły stylizacje: obie Nicka, wszystkie Rocki (prócz rękawiczek w 2 :D), wszystkie Wery, wszystkie od Soxo (oprócz w 3 sweterka), obie Najki (prócz kolczyków w 1) oraz 2 propozycje od Cherry:)
    Jednymi słowem zajebisty lookbook:) Już dawno nie było takiego, który podobałby mi się w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje są mega! Pierwszy post tego typu, w którym nie mam się do czego przyczepić! W szczególności podobają mi się stylizacje Soxo i Cherry, no po prostu dziewczyny mnie rozwaliły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje są tak genialne, że nie umiem wybrać najlepszej! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. No ta kolekcja była wyjątkowo udana jak na nowe limitki. Kupiłam tylko jedne buty, bo nie było mnie w dzień dostawy w domu. Najbardziej podobają mi sie stylizacje Rocki i Nicka potem od Wery oraz lewa od Cherry

    OdpowiedzUsuń
  7. Z kolekcji jakieś 2 rzeczy jedynie mi się spodobały, ale ze względu na brak SS nie mam ich XD
    Jak dla mnie najlepiej wypadły: 3 stylizacja od RockaRolla_, pierwsza Wery,Cherry i Najki :) Dodam jeszcze,że pierwsza od Soxo_ byłaby piękna gdyby nie dodatki :[ Uwielbiam połączenie bluzy i spódnicy, które właśnie tutaj było zastosowane.
    anulcia345

    OdpowiedzUsuń