2018/08/22

RE-LE?! + KONKURS

Co tu się właśnie ...
Ja przepraszam, ale tego nie da się inaczej skomentować.  Do Starplazy przed chwilą niespodziewanie trafiła Re-edycja LE. Trzy piętra "perełek" z poprzednich, nieco zapomnianych kolekcji. Ceny wahają się w granicach 40-260 sd. 
Uwaga, wyjątkowo jeden JEDYNY raz pozwalam Wam przeklinać w komentarzach pod tym postem. Bo moim zdaniem inaczej nie da się opisać emocji w tych okolicznościach ;) Mam nadzieję, że pozostałe adminki się na mnie nie pogniewają, a wręcz potwierdzą moje zdanie ;) Także zapraszam do wyśmienitej dyskusji!
Co się dzieje ze Stardollem? Czy już co tydzień będziemy otrzymywać limitowane kolekcje? I najważniejsze - kupiliście coś?

EDIT:
UWAGA KONKURS!
Przymierzałam wszystkie najpiękniejsze ubranka z tej kolekcji i wpadłam na fajny pomysł :) Konkurs na NAJBRZYDSZĄ stylizację z wykorzystaniem tylko i wyłącznie ubrań z tej kolekcji Re-LE! Stylizacja oczywiście może być wykonana w przymierzalni, ale jeśli chcecie u siebie w apartamencie to dlaczego nie, nie zabraniamy :D Screeny Waszych prac zalinkujcie i wysyłajcie w komentarzu pod tym postem do 24.08.2018 do godz. 23:59. Możecie podpisać się nickiem albo na pracach, albo w komentarzu. Do wygrania limitowane ubrania (nie, nie z tej kolekcji :D)
Myślę, że to ciekawa odmiana od robienia wiecznie pięknych i ładnych stylizacji. Dawajcie, będzie fun! :D
A no i przypominam, że jak dane ubranie jest wyprzedane i nie da się go nałożyć na doll to bez problemu macie do niego dostęp w katalogu.





64 komentarze:

  1. Chuj im na kurwe, zawsze chciałam to adminom napisać. ;)

    Ale kupiłam bordowo/czerwony choker bo jest ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu z grubej rury!
      A ja żółty pasek ;')

      Usuń
    2. Wy chyba serio jesteście upośledzeni haha. Nawalają, przeklinają, reprezentują sobą poziom niżej niż IQ 0... A i tak kupują coś z tej kolekcji ;p

      Usuń
    3. Ty jesteś upośledzony, bo nie widzisz głównego zarzutu do adminów. Jesteśmy źli, że kolekcje wychodzą tak szybko. Czy widzisz żeby ktokolwiek gdziekolwiek wyraził jakiś protest przeciwko kupowaniu ubrań na Stardoll? Najpierw czytanie ze zrozumieniem, a później obrażanie innych ludzi.

      Usuń
  2. Sory, ale adminów to już totalnie pojebało. Co prawda wiedziałam, że będzie ta kolekcja jakieś 30minut przed dodaniem i udało mi się kupić to, co chciałam. Na szczęście poinformowałam także moich znajomych, którzy byli dostępni.
    Co to ma być?! Nie dość, że ostatnio było to zakurwiście "dobre" le-re to teraz znowu przyjechali z naprawdę "zajebista kolekcją". Żeby tego było mało, kilka tygodni temu było le-re, kilka dni temu było yh, za kilka dni będzie antidote! CO TO KURWA MA BYĆ?:)
    Jeśli tak to ma wyglądać to ja mówię stardollowi bye bye szmaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha no i kupiłam te czarne uszy i dostałam choker od znajomej ;)

      Usuń
    2. Martuisa, Ty to już w ogóle lepiej nic nie mów. Najpierw reprezentujesz poziom swojej żałości komentarz wyżej, jaka to kolekcja zła, plujesz jadem.. Ale i tak kupujesz coś z tej kolekcji. Chyba na siłę, próbowałaś napisać złą opinię. No bo jak koleżaneczki niżej przeklinają, to i ja będę gorsza ? Mimo, że kolekcja jest okej i sama kupuję kilka rzeczy ;p Twoje zachowanie jest na tak odpowiednim poziomie, że nawet nie chce mi się tego komentować. Radziłbym się zastanowić nad sobą.

      Usuń
    3. Jak Ci sie nie chce komentowac, to nie komentuj xD

      Usuń
  3. Trochę śmieszne i zaskakujące, ale dobre od strony marketingu, jakby nie było, na LE kupili, na Sub kupili, na poprzednie RE LE kupili, na YH kupili, na to kupili i na Anti też kupią XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba po raz pierwszy odpadam. Koniec z wydawaniem pieniędzy na tę stronę. Te wszystkie limitki zamiast mnie zachęcić zniechęciły mnie jak nigdy.

      Usuń
  4. Wcale się nie zdziwię jak się okaże, że adminem na sd jest Testo i robi sobie z nas wszystkich jaja XD Tylko czekać na taki filmik https://www.youtube.com/watch?v=h3YJbhPcjyw z tekstem 'stardollowe kuhwy' XD


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O KURWA WYGRAŁAŚ XDD

      Ps. piszę petycję o możliwość przeklinania na stardoll-i-my :))))

      Usuń
    2. F
      U
      C
      K
      XD

      Najka przemyślę ;'D

      Usuń
  5. A ja to mam w dupie. Nie rozumiem czemu tak to przeżywacie. Czy ktoś Wam każe to wszystko kupować? Chyba musicie sobie zrobić przerwę od Stardolla tak jak ja zrobiłem. Naprawdę, polecam. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeżywamy bo uważamy to za żałosne, normalna reakcja na pojebaną politykę stardolla :D

      Usuń
    2. Grasz w grę 10 lat, wydajesz na nią naprawdę niemałe REALNE pieniądze i jeszcze śmiesz od niej oczekiwać jakiegoś poziomu? Tfu! Masz rację, gardzę!

      A tak serio, robię sobie przerwę, ale od doładowań. Uważam, że to spoko opcja. Nie uważam, żebym potrzebowała jakiejkolwiek przerwy od Stardolla jako od gry. Mam swoje realne życie, które nigdy nie zdarzyło mi się zaniedbać poprzez grę. Umiem to oddzielić grubą kreską. I tutaj np. irytuję się na nieudolność adminów, a później wyłączam Stardoll na parę dni i jadę na wspaniałe wakacje z chłopakiem. Więc wydaje mi się, a wręcz jestem pewna, że wszystko mam pod kontrolą ;) Jakby ta gra jeszcze była darmowa, bo dobrze wiemy, że jest tylko w teorii, to bym serio jakoś miała to bardziej gdzieś. Ale jak mówiłam, większość z nas wydaje na nią spore pieniądze nie otrzymując zupełnie nic w zamian. Zdaję się Shiroayu napisała kiedyś, że Stardoll uderza do najbogatszych. Racja, ale moim zdaniem to chujowa taktyka, na której tylko stracą. Ile musielibyśmy wydać pieniędzy aby zrealizować swoje wszystkie pikselowe marzenia z ostatnich limitowanych kolekcji? A ile ludzi realnie jest sobie w stanie pozwolić? No właśnie. Kiedy kolekcje raz na jakiś czas się pojawiały, to konto doładowywał każdy kogo znam, bo że tak powiem czuło się tą "ekskluzywność" bardziej i chciało się jakiś ciuszek posiadać. A teraz? Każdy z kim rozmawiam ma coraz bardziej w dupie Stardoll i mówi "pierdolę nie płacę". Bo po co? Po to żeby za tydzień znowu mieć limitowane ciuchy za 200sd? A potem znowu, znowu i znowu? Bez sensu. Jak kolekcje zaczęły pojawiać się częściej to połowa się nie wyprzedawała, admini mieli przecież na to ogromne ciśnienie, żeby wszystko poszło, aż finalnie zmniejszyli limity kolekcji. A ludzie nie kupowali dlatego, że ubrania były brzydkie, tylko dlatego, że nie było ich stać. Sama z chęcią kupiłabym sobie wystrzałową kieckę z LE, ale kosztują ok. 200sd i szkoda mi tyle na nie wydawać, bo jest mało praktyczna, a takie kiecuszki zawsze zostają niewyprzedane. W każdym razie właśnie dlatego czuję się upoważniona do narzekań na tę stronę, może coś się zmieni, a może nie i trudno. Moją frustrację na Stardoll wylewam tylko i wyłącznie tutaj, nie przenoszę ją na żaden inny aspekt mojego życia, ba, nie psuje mi to nawet realnie humoru ;) Więc takie argumenty jak "co tak przeżywacie, zróbcie przerwę" do mnie nie trafiają i są całkowicie zbędne.

      Usuń
    3. Ale jeśli ktoś nie umie oddzielić Stardollowego i realnego życia i naprawdę przenosi wszystkie swoje emocje z jednego na drugi świat to jak najbardziej polecam "odwyk" :)

      Usuń
    4. Zgadzam się. Nigdy nie ogarniałam czemu ludzie robią sobie odwyki od stardoll, co oni takiego tam robią??? Ja gram od 10 lat wchodzę sobie parę razy dziennie na parę minut i to wszystko ;D I zgadzam się też z tym, że jeśli się za coś płaci to można wymagać. Bo im CHYBA powinno zależeć na graczach.

      Usuń
  6. https://prnt.sc/klrsrp - cena za ten cudowny outfit to jedyne 839sd, ktoś coś?

    OdpowiedzUsuń
  7. https://www.youtube.com/watch?v=_e5nvxe9JDE

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam wyjebane jaja szczerze mówiąc

    OdpowiedzUsuń
  9. Co tu się właśnie... XD
    Większość to dla mnie śmieci, więc i tak nic nie kupię :P
    Mar ma rację, lepiej mieć to wszystko gdzieś, bo wygląda na to, że admini taktyki nie zmienią, wręcz przeciwnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. "Grasz w grę 10 lat, wydajesz na nią naprawdę niemałe REALNE pieniądze i jeszcze śmiesz od niej oczekiwać jakiegoś poziomu? Tfu! Masz rację, gardzę!" - uwielbiam XD

    OdpowiedzUsuń
  11. https://i.imgur.com/qCIkoEK.png

    Nie chciałam się kompletnie nie starać. Szczerze, czuję się w tym stroju piękniejsza niż zwykle.

    botakchce

    OdpowiedzUsuń
  12. No i jeszcze te bajeczne ilości... Czerwona bransoletka to, jeśli dobrze widzę, 63 sztuki, a złoty kostium - 60 sztuk.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku nie trzeba być od razu tak wulgarnym ludzie. Jestem przerażony niektórymi komentarzami :o Jeżeli Was nie stać na kupowanie często tak drogich ciuchów, to nie kupujcie. Przecież to nie tak, że oni Was do tego zmuszają xd Wasza decyzja czy chcecie cokolwiek kupić czy nie. Po prostu przygotujcie się do Antidote - jeśli chcecie, a tą kolekcję zignorujcie. Sam niczego nie kupię, bo po co? A jeśli piątkowe Antidote Wam się nie spodoba, to przecież możecie zostawić kasę na to co będziecie chcieli z innych sklepów :p
    Może admini zrozumieją, że dodawanie tak często limitowanych dostaw to na dłuższą metę dla nich strzał w stopę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz się zgodzę z Pawłem!

      Usuń
    2. Dla mnie mogą limitowane kolekcje dodawać nawet co godzinę. Podoba mi się coś i mogę kupić to kupię, a jeśli nie mogę to nie. Nie robię z tego powodu sensacji. stardollowy10

      Usuń
    3. Może ja patrzę na to z innej strony i może podchodziłabym do tego tak samo jak Ty - Mar. Z tym że prowadzę bloga, na którym ciągle pojawiają się a to lookbooki, a to moje stylizacje. Nie kupując jakiegoś ubrania z kolekcji odpadam z lookbooka (a i tak teraz mało redaktorów bierze w nich udział). Jak przestanę w ogóle kupować nowe ciuchy i będę ciągle używała starych to pojawią się o to zarzuty i będę słyszała, że wieje nudą (co w 100% rozumiem, bo sama bym zapewne tak uważała). Myślę, że ludzie lubią patrzeć jak z jakimś ciuchem z nowej kolekcji poradzili sobie redaktorzy danego bloga. U mnie w tym tkwi problem. Blog kosztuje mega dużo hajsu, ale jest to moje hobby, więc nie rezygnuję. A limitowane ubrania co godzinę, czy tak jak jest obecnie - tydzień, tracą na wartości, ale na (oryginalnej, sklepowej) cenie już nie, wręcz przeciwnie - w tym też jest szkopuł.

      Usuń
  14. chuj im w dupska za te ceny


    ha tfu

    OdpowiedzUsuń
  15. https://prnt.sc/klsqxm
    Jestem taka dumna z tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Co tu dużo mówić, pojebało ich ostro. A ta kolekcja jest tragiczna i kiczowata xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://pl.tinypic.com/r/bhf14l/9

      a to moja piękność

      Usuń
  17. Prestiżowo
    https://imgur.com/a/1XUl3BG

    OdpowiedzUsuń
  18. śmiech na sali z tym dodawaniem kolekcji,ale ja i tak nic z niej nie kupiłam bo jestem spłukana xd nawet na Antidote nie czekam,bo mam mało sd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poza tym przez te ciągłe ich dodawanie kolekcji nawet nic nie mogę sprzedać w bazarze xD

      martusia-16

      Usuń
  19. https://imgur.com/a/4L4jclf
    by sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Jakbym nałożyła wszystko na doll byłoby to nadal uznane za stylizację?

      Usuń
  20. Ludzie Wam to chyba mózgi siadły.. I co z tego robicie taka wielką dramę? Bo drogo i Was nie stać ? Ogarnijcie się trochę...To, że Wam się to nie podoba nie znaczy, że od razu muszą być wyzwiska..I to jak Cherry pokazała swój poziom, jest żałosne.. Coś Wam się nie podoba, to wolna droga! Nikt nie każe doładowywać ss, sd za realną kasę. Plujecie na nich jadem, ale tak naprawdę za co ? Za to, że dodali sobie kolekcję z usuniętymi częściami LE ? Ludzie trochę powagi ! Jak już mówiłem, chyba boli Was to, że nie macie sd i nie możecie kupować tego co chcecie..Bo na to wychodzi ;p Polakom cebulakom nigdy nie dogodzi jak widać.. Najlepiej może, jakby te ubrania były po 40sd, to byście się rzucili i mówili jak to miło ze strony Adminów, że dali ubrania w takiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze ten pomysł na jak, że innowacyjny konkurs. Zróbmy najgorszą stylizację, z tej kolekcji.. Poziom jaki sobą reprezentujecie jest totalnie żałosny.

      Usuń
    2. Widzisz, niski poziom posta i nagle pojawia się gość specjalny, Patryk vel JasnaKasia. ;) Dobrze, że wiesz co byśmy zrobili! Niektórzy narzekają na ceny, a inni kradną.

      Usuń
    3. Gdzie ja człowieku zaprezentowałam niby niski poziom?
      Ten kij w Twojej dupie nie uwiera? Bo jest tak długi, że już chyba ci gardłem wychodzi :)

      Usuń
    4. Najka nie tylko vel JasnaKasia... żebyś Ty tak naprawdę wiedziała ile jeszcze kont się przeze mnie przedziera i iloma kont ja się zajmuję ;p Ja nie kradnę...Ludzie są sami tak upośledzeni, że sami łamią zasady i regulamin tej gierki...Także, pojęcie kradzież, to nie do końca prawda.

      Co do Ciebie Cherry, jeżeli nazywasz ten konkurs, gdzie ujęłaś "będziemy mieć beke, fun" to jest wysoki poziom, to ja postoję ;) A co do kija, to on ciągle wchodzi do tyłka i nie chce wyjść, ale nie mam z tym problemu.. A gardłem to co innego długiego wchodzi, wychodzić z niego nie wychodzi he. Oj Cherry, Cherry.. chciałaś zgasić, ale coś nie wyszło :/

      Usuń
    5. Czemu wpychasz mi w usta słowa, których nigdy nie powiedziałam? Czy mówiliśmy o konkursie? Czy ja mówiłam coś o wysokim poziomie tego konkursu? Konkurs jest dla beki, o tak o żeby sobie pośmieszkować i jak widać innym to nie przeszkadza. Co cie tak boli w stylizacjach pięknych inaczej? :)
      Ja nie muszę cię gasić bo robisz to sama. Przecież każdy kto cię zna wie jaki poziom reprezentuje twoja osoba, więc nie trzeba nic odpowiadać. A do tego kompromitujesz się tymi komentarzami za każdym razem coraz bardziej. A co ci tam wchodzi czy wychodzi zostaw już dla siebie, mam tylko nadzieję, że dobrze ci płacą ;)

      Usuń
  21. Stardoll pokazuje że plajtuje ;)

    PS. Zawsze mam bekę z hejterów XDDD Może maść na ból dupy pomoże Patryk ;)
    No ale cóż hejter pozostanie hejterem haha XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co tam niech zaszaleję XD

      https://imgur.com/QXo4A7l
      Disneyka_

      Usuń
  22. Mogliby chociaż uprzedzić :) Uszka, futro - gratka dla kolekcjonerów. Wcale mnie nie dziwi Wasza reakcja :D Ubrania jeszcze nie takie paskudne, bywały gorsze kolekcje. Zastanawia mnie jedynie czemu oni nie idą po kolei z tymi reedycjami?
    anulcia345

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy to jest nadal brzydkie haha
      http://pl.tinypic.com/r/ev2cub/9

      Usuń
  23. Strasznie przesadzacie moim zdaniem, a mówi Wam to stara wyjadaczka od 2009 roku. Naprawdę nie musicie mieć czegoś z każdej limitowanej kolekcji, a brak jakiejś rzeczy w Waszej wirtualnej garderobie nie jest powodem do wulgaryzmów i ubliżania sobie nawzajem, bo widzę, że już skaczą sobie niektórzy tutaj do gardeł. Sama wydałam na tę grę tyle kasy, że mogłabym pojechać na minim 3 tygodnie do pięciogwiazdkowego hotelu w Dubaju i choć dalej doładowuje co jakiś czas to konto, stardoll nie jest moim priorytetowym hobby, relaksem czy jak to tam nazwać i powodem do przeklinania korporacji i nigdy nie będzie. Jak mam jakieś inne priorytety finansowe, albo chociażby komfort jak przejażdżka uberem a kolekcję wirtualnych limitowanych ciuchów (nawet gdyby byłyby to najbardziej limitowane ciuchy na stardoll) to zawsze wybiorę tą pierwszą opcję bo życie nie kończy się na pikselowych lalkach, a jeśli u Was to powoduje tyle złości i frustracje, że musicie przeklinać, walić pięścią w stół i pisać hejty na siebie nawzajem to zastanowiłabym się nad inną grą, nwm. może simsy? XD

    I serio Was to dziwi, że wchodzą mega drogie i limitowane kolekcje co chwile jak ten trend + zwiększenie cen utrzymuje się już od lat wraz ze wzrostem liczby użytkowników i ogólnie ze wzrostem cen na całym świecie?
    To nie jest gra na konsolę, że kupicie sobie płytę i dożywotnio macie full grę. Stardoll to gra modowa online i cały czas musi być aktualizowana i dostosowywana do trendów panujących na rynku jeśli chce przetrwać.
    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj jeszcze raz moje komentarze, bo napisałaś błędnie(przynajmniej w stosunku do mnie) wszystkie kwestie, które już poruszyłam. I wiesz, większość osób tu komentujących ma konto od 2009 roku, albo coś koło tego ;)
      Pisaliśmy już także, że wychodzenie co chwilę nowych limitek to nie za dobra straregia finansowa, bo mało osób doładowuje konta, a coraz więcej odchodzi całkowicie z gry.
      Nie wiem, odnoszę wrażenie, że przeczytałaś kilka komentarzy bardzo wybiórczo, bo naprawdę opisałaś wszystko to co w jakiś sposób zostało już wyjaśnione m.in. z mojego punktu widzenia i to nie pokrywa się zupełnie z tym co piszesz.

      Usuń