2018/08/02

SiM poleca

W dzisiejszym poście przedstawiam Wam kilka bluzek, które moim zdaniem warto posiadać w swojej szafie. Są idealne na lato, a ich wzory, koronki, kroje sprawiają że stylizacja z ich użyciem zawsze będzie wyglądała interesująco. Letnie ubrania w dużej mierze kojarzą się ze zwiewnymi bluzkami. Faktycznie - podczas upału wolimy ubierać się lekko, luźno i głównie stawiamy na wygodę. Tak jak już mówiłam bluzki tego typu zawierają wszystkie te cechy, a oprócz tego są dziewczęce, delikatne i idealne na każdą okazję. W stylizacji postawiłam na białą bluzkę, którą można było otrzymać za zadania z Akademii (o ile dobrze pamiętam). Zestawiłam ją z jasnymi spodenkami, zwyczajną torebką, a żeby dodać trochę koloru postawiłam na czerwone sandały. Do nich dopasowałam okulary i bandankę. Myślę, że prezentowany zestaw to typowo letnia stylizacja dobra zarówno na co dzień, jak i wyjścia, np. spotkania z przyjaciółmi. Warto przejrzeć StarPlazę w poszukiwaniu takich rzeczy, gdyż sprawiają że stylizacja nie jest po prostu nudna ;)

| Bluzka, okulary - darmówka | Chusta - Vinyl | Spodenki - It Girls | Torebka - Velvet Orchid | Sandały - Young Hollywood |

Podoba Wam się? Jaki macie stosunek do letnich ubrań, jakie kupujecie i z czym je łączycie? A odbiegając od tematu modowego jestem bardzo ciekawa, jak przebiegają Wasze wakacje? Pochwalcie się w komentarzach! :)

9 komentarzy:

  1. Mam parę bluzek w takim stylu, zarówno te droższe jak i tańsze i powiem Wam, że jeszcze chyba ani razu ich nie użyłam XD ale dzięki za pomysł <3 co do stylizacji podoba mi się :)

    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń
  2. mam jakieś bluzki w szafie stardollowej,choćby te z Bizou :) często nawet takowych używam,stylizacja jest prosta ale ładna-idealna na lato :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zwiewne bluzki w realu, chociaż częściej chodzę w crop topach. Na stardoll mam ich kilka sztuk, ale nie używam za często.
    Stylizacja prosta, ale za to śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwiewne bluzki są świetne :D Kocham w nich chodzić C: Na stardoll też je lubię. Stylizacja prościutka, ale wszystko ze sobą gra i czuć lato ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby ładne są takie bluzki i na Stardoll ich używam, ale IRL jakoś nie do końca wpisują się w mój styl

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisałam do was na meila w sprawie reklamy.
    Proszę o szybką odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie. Ja polecam zaś długie, przewiewne sukienki i spódnice - w sam raz na lato i upały. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  8. Na stardoll mam sporo takich bluzek jednak czasami ciężko mi coś z nimi zrobić żeby to fajnie się prezentowało. Twoja stylizacja wpasowuję się idealnie w pogodę jaką mam za oknem. Fajnie wyszła.
    W realu kilka takich bluzek.
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń