2018/08/09

Sposób na Weekly Superstar Gift

Od wczoraj możemy odebrać kolejny gift, tym razem Stardoll obdarzył nas nieciekawą rzeźbą do apartamentu, co nawet dobrze się składa, bo możemy opublikować stylizacje z poprzedniego, środowego prezentu. Nie wyrobiłam się na czas, ale już to nadrabiam :)
W tamtym tygodniu podarunkiem dla Superstar była różowa spódnica ze sklepu Evil Panda. Z Soxo byłyśmy pozytywnie nastawione do tego prezentu. Nie do końca tylko rozumiemy zamysł tej "metki" z boku, ale wydaje mi się, że nie stanowi ona większej przeszkody, spódnicę jak najbardziej było warto odebrać.
Poniżej możecie zobaczyć nasze looki, jak widać obie postawiłyśmy na połączenie różu + czerni oraz nie poszłyśmy w klasyczną elegancję. Mamy nadzieję, że stylizacje przypadną Wam do gustu.




Soxo_: okulary - Spectacular, koszula - 9 to 5, kurtka - Balenciaga, spódnica - Evil Panda, skarpety - Vinyl, buty - Bonjour Bizou
cherry9713: opaska - Nelly, bluzka - Antidote, pasek - Rio + Subcouture, spódnica - Evil Panda, plecak - Original Future, breloczek - Mr., skarpety - Vinyl, buty - Active

11 komentarzy:

  1. Cherry zdecydowanie bardziej mi się podoba. Wymieniłabym tylko plecak i buty na jakieś inne, ale nadal w tym stylu. Tych nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Tylko ja odnoszę wrażenie, że łydki u Soxo są masywniejsze?

      Usuń
    2. Bo to harda dziewczyna jest ;)
      A tak serio są większe, jak i cała doll - po prostu niewielka różnica w wielkości screena :)

      Usuń
  2. Stylizacje są super po za butami u obu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z całym szacunkiem Soxo, ale ta stylizacja jest koszmarna.. Mogę znieść okulary+kurtka+ewentualnie buty, ale reszta? To jest po prostu z innej bajki. Nie rozumiem tego outfitu ani trochę.
    Natomiast stylizacja Cherry jest genialna. Wszystko się razem perfekcyjnie układa w spójną całość, po prostu bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie odebrałam ! :C żałuję, ale nie miałam dostępu do kompa. Ze stylizacji podoba mi się ta od Cherry.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi ta spódnica się nie podoba,nie lubię tiulu xd co do stylizacji to jednak bardziej podoba mi się propozycja Cherry choć zmieniłabym buty i plecak

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica byłaby ok, gdyby nie ta koszmarna metka :P
    Obie stylizacje mi się podobają, może trochę bardziej ta od Cherry, ale duży plus dla Soxo za zakrycie metki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardziej podoba mi się stylizacja Cherry C: Co do prezentu samego w sobie - gdyby nie ta metka byłby naprawdę fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuurde ucieszyłam się, że nawet spoko gift, wchodzę w zakładkę - odbieram, a tam jakieś gówno! Spóźniłam się:((

    Obie stylizacje świetne, aż mi szkoda, że zapomniałam o odebraniu:<

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacje świetne. Choć cherry9713 bardziej do mnie przemawia. A spódnica byłaby o wiele lepsza gdyby nie ta wielka metka.
    TOLA27555

    OdpowiedzUsuń