2019/01/25


15 komentarzy:

  1. Tak coś czułam, że to się zdarzy. I nadal nie wiem, czy mam wystarczająco czasu, by się zgłaszać, bo bloga kiedyś prowadziłam, redaktor naczelną dogry.pl też byłam (usunęli moje stanowisko, smuteczek)... ;) Przemyślę sprawę xD Życzę też powodzonka zgłaszającym się no i mama nadzieję, że blog odżyje i wróci do swojej dawnej formy sprzed lat ♥

    Natalula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byśmy chcieli, dlatego szukamy powiewu świeżości :D

      Usuń
    2. Nie zapominaj kto Cię tam ściągnął XDDDD
      POWODZONKA WSZYSTKIM. Cudowna ekipa, ja niestety przez brak czasu musiałam zrezygnować. Miło będzie widzieć nowe "twarze". ❤❤

      Usuń
    3. Pamiętam pamiętam Gabi! Ty lepiej nick bloggera zmieniaj, bo konto wera2222 jest nieaktualne już :D

      Usuń
  2. no niby na chwilę obecną mam sporo wolnego czasu,ale nie zawsze mam wenę na robienie stylizacji xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy raz w tygodniu :D

      Usuń
    2. to ja się zastanowię :p

      martusia-16

      Usuń
    3. a jeszcze pytanko,jakie informacje trzeba zamieścić w zgłoszeniu??

      martusia-16

      Usuń
    4. Myślę, że pewnie coś o sobie I co byś chciała prowadzić. Krótko i na temat :D

      Usuń
    5. cos o sobie??chryste panie,nie umiem o sobie opowiadac xD

      martusia-16

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak powinno wyglądać takie zgłoszenie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz cos o sobie (nick na sd, realne imie itp.), napisz co chcesz robic na blogu (dodawac pojedyncze stylki, pisać artykuły, prowadzić jakiś dział, itp.) oraz załącz przykładowe stylizacje (2 lub 3) :)

      Usuń
  5. Z niecierpliwością czekam na młodą,świeżą krew blogową. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  6. Ponownie oferuję swoją pomoc :)

    OdpowiedzUsuń