2019/01/24

sim poleca




Jako, że admini mają w planach wycofać kolekcję Prady, postanowiłam przygotować post z wykorzystaniem czegoś z rzeczonej kolekcji. Wybrałam buty, które widzicie powyżej. Zapłaciłam za nie 23 sd. Niewiele rzeczy spodobało mi się z tego sklepu. Starałam się wybrać coś, czego użyję więcej niż raz. Buty nie wpadły mi w oko od razu. Dopiero po chwili je wypatrzyłam i od razu mi się spodobały. Nie kupuję takich fasonów na Stardoll, ale myślę, że te są trafionym zakupem. :)
Dodam jeszcze, że złamałam moją zasadę o niełączeniu butów z torebką, bo bardzo mi się spodobało połączenie koloru sznurówek z kolorem torby. 


11 komentarzy:

  1. Mi osobiście te buty nie podobają się, głównie przez połysk oraz przez kolor sznurówek. U Ciebie jest to właśnie atutem, wow. Co prawda stylizacja nie przypadła mi do gustu przez łączenie kolorów (róż+zieleń+kolorowy top, dla moich oczu to za dużo), jednak buty tutaj dobrze współgrają.
    I aż się zaczęłam zastanawiać co ze mną nie tak, bo ja prawie nie kupuję ubrań z tributów, nowych kolekcji, itp, jakoś mocno wybredna na stare lata (jak na Stardoll) się zrobiłam :v

    Natalula

    OdpowiedzUsuń
  2. mi osobiście te buty się nie podobają,dla mnie są za masywne....jeśli chodzi o stylizacje to ładna,no ale te buty mi nie przypadły do gustu

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie stylizacja jest ok. Choc jak dla mnie na nogach jest za duzo skorzanych elementow 🙊 Kolorystycznie wszystko do siebie pasuje. Mysle,ze nie musialas malowac ust... ten kolor szminki nie pasuje dollce o takiej karnacji. Wygladaja jak przylepiona wycinanka 😅 Ja rowniez ostatnio kupuje tylko uniwersalne rzeczy, te na raz sa tylko niepotrzebnym wydatkiem.
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja. Buty nie są najgorsze, ale nie warte tej ceny. Kolekcja Prady w ogóle mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak btw to dodali dość korzystną ofertę na 24 h! Czuję LE, w końcu jutro piąteczek a oni lubią atakować znienacka :D

      Usuń
  5. Nie kupiłam tych butów, brzydkie są. Stylizacja zresztą też mi się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  6. A Prada nie jest przypadkiem już wycofana :o bo ostatnio jak byłam w sklepie to manekiny były już puste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez przypadek(chyba) wycofali ją z kolekcją Fendi, ale po jednym dniu w bazarze kolekcja wróciła do sklepu.

      Usuń
    2. Aha, dzięki. Ciekawe co to miało na celu, hm...

      Odnoście postu i całej kolekcji, szkoda że dali re-color butów, które były w HB, ah... Stylizacja mi się nie podoba, a chcąc wybrać coś z Prady mogłaś dokonać lepszego wyboru.

      sylwia5278

      Usuń
  7. Stylizacja bardzo fajna, kolorystycznie wszystko ze sobą współgra, jedynie co mi przeszkadza to te kolorowe usta :)

    OdpowiedzUsuń