2019/01/27

czytelnik miesiąca: grudzień

Późno, ale jest... Ogłaszamy wyniki na Czytelnika Miesiąca - grudzień. :)
Wygrała:


Marta skomentowała wszystkie posty. Otrzymujesz 50 sd!
Po nagrodę zgłoś się na konto StardolliMy. 

Niestety z Honorowej Listy Czytelników skreślamy MajkaStar1999., a zagrożona zostaje crystalwaters..

Na dołączenie do listy ma szanse elizabethfly. Komentuj dalej bloga, a w następnym miesiącu zostaniesz dopisana do listy. :)

Dziękujemy wszystkim Czytelnikom, którzy są z nami i doceniają naszą pracę!

16 komentarzy:

  1. Gratuluję ❤
    Chciałabym, korzystając z okazji, poinformować, że zmieniłam konto I teraz znajdziecie mnie pod Nickiem syndra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto również zmienić nazwę bloggera skoro ta jest już nieaktualna żeby nikogo nie mylić? ;p
      Jezu, kocham tą twarz Marty teraz <3

      Usuń
    2. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Usuń
    3. Syndra od TEJ Syndry? :DD

      Usuń
    4. No właśnie, zmieniłam teraz. Dzięki za przypomnienie, hehe. c;

      Nie wiem, czy ta, nie ta. Ale inspiracja z lola xD

      Usuń
    5. Czyli to ta, o której myślałam :D

      Usuń
  2. Gratulacje ^^ Lepiej późno niż wcale xD

    Natalula

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie nie zajrzę tam Marta, moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A kiedy będą wyniki konkursów świątecznych i sylwestrowych? Trochę długo to trwa... stardollowy10

    OdpowiedzUsuń