2019/04/17

Od Autora

Hej! Jako, że jestem ostatnią redaktorką, która została jestem zmuszona poinformować o zawieszeniu bloga. Na jak długo? Nie mam pojęcia. Pewnie aż do powrotu administratorek, ale kiedy to nastąpi - nie mam pojęcia, ponieważ nie dostałam od nich żadnych wiadomości. Ja dalej nie mogę sama prowadzić bloga. Nie mam uprawnień administratorskich, nie mogę nikogo przyjąć, ani niczego zmienić, a sama niestety nie jestem w stanie wszystkiego ogarniać. Bardzo dziękuję wszystkim za komentarze i za to, że byliście z nami aż do teraz <3

Nie zamykam jednak całkowicie działalności, bo bardzo przykro byłoby mi to robić, gdyż jest to mój pierwszy blog o stardoll, który wtajemniczył mnie w tę grę i sprawił, że była ona znacznie ciekawsza. Myślę, że stardoll bez blogów stałby się bardzo nudny i taki pewnie będzie, bo wszyscy wyrastają, nie mają już czasu na grę, wchodzą w dojrzałe życie i tak dalej. Na pocieszenie mogę powiedzieć, że od czasu do czasu będę zamieszczać tutaj swoje stylizacje. Jeżeli będziecie się kiedyś nudzić to zapraszam do zaglądania co jakiś czas :) 


10 komentarzy:

  1. Ostatni gasi światło. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  2. Moze adminki wroca na Wielkanoc,moze wtedy znajda chwile zeby tego bloga ogarnac. Szkoda zeby zniknal... Mam nadzieje,ze zawieszenie nie potrwa dlugo 😅

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no, ja będę od czasu do czasu coś wstawiać ;) Chciałam tylko poinformować, że póki co działalność bloga będzie mocno ograniczona, bo ja niestety nic nie mogę tu zmienić ze statusem redaktorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehh... Gdzie te dziewuchy? To wszystko jest dziwne, zniknęły i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie szkoda! Wyjątkowo widać było Twoje zaangażowanie, niestety jedynie twoje :( Blog podupadał od jakiegoś czasu. Pamiętam, jak pod każdym postem widniało nawet ponad 20 komentarzy... Życzę kochanym administratorkom tylko tego, by nie skończyło się jak ze Stardoll for Poland, którego świetność minęła praktycznie na życzenie założyciela. Pozdrawiam Cię Ola cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Eh, nie dziwie Ci się. Nie czaję tych dziewczyn. Wszystkie,nagle, bez słowa? Dziwne. Szkoda bloga, bo był jednym z lepszych no ale cóż.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć. Mam do Ciebie pewne pytanie tylko nie wiem jak mogę się z tobą skontaktować.
    Czy mogłabyś się do mnie odezwać poprzez maila : dominika0765@interia.pl
    Byłabym wdzięczna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Możesz napisać do mnie wiadomość na Facebooku, jeśli masz konto :) https://facebook.com/rocka.sd.731

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam 😉 Pozdrawiam 😘

      Usuń
  9. Chcę skorzystać z tej okazji. Muszę podziękować Dr Wealthy za odzyskanie mojego byłego męża. Jestem Linda Gibson z USA, po 7 latach małżeństwa mój mąż zostawił mnie dla innej kobiety Zrobiłem co mogłem, żeby go odzyskać, ale wszystko, co zrobiłem, było na próżno, byłem smutny, ale nie straciłem nadziei na zdobycie go z powrotem, ponieważ miałem wiarę w Boga. Więc szukam w Internecie, jak odzyskać mojego męża, i natknąłem się na stanowisko dr Wealthy o tym, jak pomógł kobiecie odzyskać ją, skontaktowałem się z nim i opowiedziałem mu o bólu, przez który przechodziłem, powiedział mi, co i zrobiłem to, potem rzucił zaklęcie miłosne dla mnie 48 godzin później mój mąż zadzwonił do mnie i powiedział, że jest mu przykro z powodu tego, co zrobił i że bardzo za mną tęskni, później tego samego dnia wrócił do domu i błagał moje przebaczenie, odkąd nasza miłość stała się silniejsza. Dla cudownych rzeczy, które dr Wealthy dla mnie zrobił, byłoby niesprawiedliwe, abym nie dał do zrozumienia całemu światu, że tak potężny rzucający zaklęcia żyje. Jeśli chcesz odzyskać swoją dawną szybką wiadomość e-mail Dr Wealthy na wealthylovespell@gmail.com lub dodać go na WhatsApp +2348105150446

    OdpowiedzUsuń