2019/04/05

Trendy wiosna/lato 2019

Witam!

Postanowiłam przygotować artykuł z trendami które są modne w tym sezonie. Wybrałam jeden konkretny, który okazało się, że sama mam daną rzecz w swojej realnej szafie. :D 

Mowa o ubraniach siateczkowych. Ubrania te są hitem w sezonie wiosna/lato 2019. Przedtem ubrania z siatki kojarzyły się ze stylem buntowniczym czy grunge. Jednak tym razem siatka pojawiła się na wybiegach u projektantów. Ubrania robione z siatkowego materiału czy też robione ręcznie na drutach mają duża oczka i mogą nieco kojarzyć się z siatką rybacką, lecz te robione z materiału kojarzą się jednak z futuryzmem. Ubrania z dzianiny przywołują styl vintage i kojarzą się z ciepłymi sweterkami. Mimo to półtransparentny materiał niezależnie od tego z jakich surowców czy też techniki został wykonany jest nonszalancki, delikatny i swobodny w noszeniu. 


fot. z Aliexpress

Na wybiegach siatkę zobaczymy pod postacią sukienek, spódnic czy choćby swetrów. U Philipa Lima znajdziemy srebrne nicie, po metalową sieć sięgnął Anthony Vacarello (Saint Laurent Paris) i Alexander Wang. Dom mody Dior zaprezentował lekkie sukienki, ale pod nimi znalazły się jeszcze bazowe warstwy. Również Louis Vuitton zdecydował się na sukienki lecz tutaj modele były zupełnie inne bardziej zabudowane.


od lewej: J.W Anderson / 3.1 Phillip Lim / Chloe Louis Vuitton / Dior (fot. La Mode)

Dzianinowe ręcznie dziergane swetry, sukienki oraz spódnice pojawiły się w kolekcjach Victorii Beckham i Soni Rykiel. Projekty, które wyglądały jakby były niedokończone, miały luźno spuszczone nicie które to przypominały frędzle można było zobaczyć u J.W Andersona lub Ports 1961.



od lewej: Ports 1961 / Sonia Rykiel  (fot. tag-walk, pinterest)

Na koniec przedstawiam swoje propozycje z wykorzystaniem ubrań z siatki. Wybrałam same sukienki jednak w pierwszej i trzeciej zrobiłam z nich bluzki. Bardzo dziękuję Marcie za możliwość skorzystania z jej szafy, bo dzięki temu mogłam przygotować stylizację. :*


1. bluzka - Riviera, koszula - Fendi Tribute, spódnica - Runway, kolczyki - Callie's Picks, pasek - Bonjour Bizou, torebka - Callie's Picks, buty - Inspired By Balmain Tribute

2. sukienka - Pop Shop, spodnie - It Girls, kolczyk - FY, torebka - Vinyl, kabaretki - Vinyl, buty - Fendi Tribute

3. bluzka - Subcouture , top - Inspired By Alexander McQueen Tribute, spodenki - Evil Panda, okulary - RIO, pasek - Subcouture, buty - Runway


Co myślicie o tym trendzie i stylizacjach?

źródło tekstu:la mode

11 komentarzy:

  1. Lubię siatkę, ale na sd jakoś nie umiem jej zbyt dobrze wykorzystać. Twoje stylizacje są fajne, zwłaszcza pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo,lubię je,ale nie potrafię nic z nimi zrobić i rzadko kupuję takie ubrania

      martusia-16

      Usuń
  2. bardzo lubię siateczkowe ciuchy, staram się nimi dopełniać moje stylki :D
    1 stylizacja jest sztos *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie siateczkowe ubrania,ale sa troche niepraktyczne i nie wiadomo,gdzie je zalozyc,aby nikogo nie urazic. Tak w ogole to ciesze sie,ze pojawil sie tutaj jakis konkretny artykul. Z Twoich propozycji najbardziej podoba mi sie pierwsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) zobaczę,jeżeli będę miała możliwość i czas to częściej będę dodawać takie notki :)

      martusia-16

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że znajdziesz czas, bo post bardzo mi się podoba!

      Usuń
    3. właśnie nie wiem jak będzie z tym czasem bo we wtorek idę na rozmowę w sprawie pracy i mogę już mieć tego czasu mniej :c

      martusia-16

      Usuń
  4. Lubię ten trend. Stylizacje bardzo fajne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Siateczkowe ciuchy są super:) Mnie się ostatnia stylizacja najbardziej podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz może dostane się do pracy to będę polowała na coś jak zacznę zarabiać ;d bo w sumie marzy mi się mieć taką bluzkę to bym miała zawsze cuś innego do spodni albo spódnicy xD

      martusia-16

      Usuń
  6. Chcę skorzystać z tej okazji. Muszę podziękować Dr Wealthy za odzyskanie mojego byłego męża. Jestem Linda Gibson z USA, po 7 latach małżeństwa mój mąż zostawił mnie dla innej kobiety Zrobiłem co mogłem, żeby go odzyskać, ale wszystko, co zrobiłem, było na próżno, byłem smutny, ale nie straciłem nadziei na zdobycie go z powrotem, ponieważ miałem wiarę w Boga. Więc szukam w Internecie, jak odzyskać mojego męża, i natknąłem się na stanowisko dr Wealthy o tym, jak pomógł kobiecie odzyskać ją, skontaktowałem się z nim i opowiedziałem mu o bólu, przez który przechodziłem, powiedział mi, co i zrobiłem to, potem rzucił zaklęcie miłosne dla mnie 48 godzin później mój mąż zadzwonił do mnie i powiedział, że jest mu przykro z powodu tego, co zrobił i że bardzo za mną tęskni, później tego samego dnia wrócił do domu i błagał moje przebaczenie, odkąd nasza miłość stała się silniejsza. Dla cudownych rzeczy, które dr Wealthy dla mnie zrobił, byłoby niesprawiedliwe, abym nie dał do zrozumienia całemu światu, że tak potężny rzucający zaklęcia żyje. Jeśli chcesz odzyskać swoją dawną szybką wiadomość e-mail Dr Wealthy na wealthylovespell@gmail.com lub dodać go na WhatsApp +2348105150446

    OdpowiedzUsuń