2019/05/06

Info + pytanie do czytelników

Cześć! Ten post to pytanie do Was - czytelników. Istnieje możliwość reaktywacji bloga, ponieważ udało się nawiązać kontakt z jedną z administratorek, która mogłaby oddać pałeczkę mnie. Pytanie jest jednak takie: czy Wy jako czytelnicy chcielibyście odświeżenia bloga? Chodzi o to, że muszę wiedzieć czy jest jeszcze dla kogo pisać. Druga sprawa natomiast jest taka, że do odnowienia niektórych działów potrzeba mi ludzi do pomocy. Osoby zainteresowane współpracą zapraszam do kontaktu na priv poprzez stardoll ( rockarolla_ ). 

Zapraszam do wyrażenia własnego zdania :) 



 

20 komentarzy:

  1. serio,aż do takiego stopnia doszło??matko bosko :o

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z adminek już nie gra. Co do drugiej - nie mam pojęcia, może kiedyś jeszcze wróci

      Usuń
    2. really??nie gra??to mogła chociaż poinformować O.o

      martusia-16

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdę mówiąc, to jest jedyny blog o Stardoll, na który jeszcze wchodzę. Na stronę wchodziłam rzadko, ale wchodziłam, a blog odwiedzałam codziennie. Dzięki Stardoll i My dalej pozostawałam na bieżąco... Jeśli ten blog upadnie to jestem prawie pewna, że to będzie koniec mojej przygody ze Stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli będzie reaktywacja z chęcią wrócę do bycia redaktorką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie,ze bede zagladac 😄 licze na reaktywacje 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli będą przepisy na smaczne potrawy z kociny to ja się piszę :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomimo tego, że na stardoll wchodzę raz na parę miesięcy, to akurat tego bloga odwiedzam kilka razy w tygodniu, żeby jednak być choć trochę na bieżąco, od 4/5 lat jest to też jedyny blog o stardoll, którego czytam, szkoda by było gdyby całkowicie upadł :/ Będę wdzięczna wszystkim, którzy spróbują go jeszcze trochę pociągnąć ;) No i kompletnie nie rozumiem administratorek, które po prostu odeszły sobie bez słowa.

    Werxona1

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym chciała, żeby ten blog odżył :D I też nie rozumiem odejścia tak sobie o - to trochę chamskie

    OdpowiedzUsuń
  9. Albo lepiej usuń tego bloga i załóż swojego, na którym będziesz sobie sama żeglarzem, sternikiem i okrętem.
    stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. usunięcie tego bloga przed rockę byłoby krokiem w złym kierunku

      Usuń
    2. To zostaw ale i tak załóż swojego. No chyba, że uda Ci się tu nazbierać redaktorów, którzy zostaną dłużej niż miesiąc. :D stardollowy10

      Usuń
  10. Częściej zaglądam na ten blog niż na swój (wiem, wiem - wstyd!), ratuj go! Sama bym pomogła, ale raczej nie jestem aż na tyle dobra, aby tu pisać. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę zaglądać, może ktoś z młodych graczy byłby chętny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To nie jest tzw. pierwszy lepszy blog o stardoll, tylko blog z długą historią (żeby nie powiedzieć najdłuższą), i byłaby wielka szkoda nie podjąć choćby ostatniej próby ratowania go. Jednak rozumiem, że prowadzenie bloga to duży obowiązek, a i czytelników jakby mniej niż kiedyś. Dlatego nie namawiam. Jeśli podejmiesz się tego wyzwania, ja na pewno będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć :) Bardzo Cię proszę o odczytanie mojej wiadomości na facebooku. Byłabym chętna zostać tutaj redaktorką, ale wprowadziłabym zdecydowanie trochę nowości :) Pozdrawiam i czekam na kontakt z Twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten blog, nie może zniknąć bezpowrotnie !

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcę skorzystać z tej okazji. Muszę podziękować Dr Wealthy za odzyskanie mojego byłego męża. Jestem Linda Gibson z USA, po 7 latach małżeństwa mój mąż zostawił mnie dla innej kobiety Zrobiłem co mogłem, żeby go odzyskać, ale wszystko, co zrobiłem, było na próżno, byłem smutny, ale nie straciłem nadziei na zdobycie go z powrotem, ponieważ miałem wiarę w Boga. Więc szukam w Internecie, jak odzyskać mojego męża, i natknąłem się na stanowisko dr Wealthy o tym, jak pomógł kobiecie odzyskać ją, skontaktowałem się z nim i opowiedziałem mu o bólu, przez który przechodziłem, powiedział mi, co i zrobiłem to, potem rzucił zaklęcie miłosne dla mnie 48 godzin później mój mąż zadzwonił do mnie i powiedział, że jest mu przykro z powodu tego, co zrobił i że bardzo za mną tęskni, później tego samego dnia wrócił do domu i błagał moje przebaczenie, odkąd nasza miłość stała się silniejsza. Dla cudownych rzeczy, które dr Wealthy dla mnie zrobił, byłoby niesprawiedliwe, abym nie dał do zrozumienia całemu światu, że tak potężny rzucający zaklęcia żyje. Jeśli chcesz odzyskać swoją dawną szybką wiadomość e-mail Dr Wealthy na wealthylovespell@gmail.com lub dodać go na WhatsApp +2348105150446

    OdpowiedzUsuń