2021/11/17

Tokio Hotel

Pewnie pmiętacie jak w minionej edycji Modowych Rywali każda drużyna miała swój kraj do zinterpretowania i odzwierciedlenia w stylizacji? Jednym z moich pomysłów był wybór znanych osób z Niemiec. Wiecie co finalnie pokazałem ;) Jednak jestem też zadowolony z innej charakteryzacji. Oto moja wersja wokalisty Tokio Hotel. Jest wzorowana na looku Toma Billa Kaulitz z pokazu DSquared2. Czy wśród czytelników są jacyś fani tego zespołu? Dajcie znać, co myślicie o poniżej stylizacji :)


8 komentarzy:

  1. Bardzo dobra stylizacja! Podobają mi się poszczególne elementy zestawione ze sobą :D
    Fanką Tokio Hotel nigdy nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja. Mogłabym w niej iść na jakiś koncert. Ja może nie byłam aż taka wielka fanką ale była nią moja kuzynka, z którą wtedy spędzałam sporo czasu i pamiętam jej plakaty w pokoju i to jak słuchaliśmy ich piosenek :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja i wygląd dollki są super.
    Kiedyś zdążyło mi się jakiejś piosenki posłuchać, ale to rzadkość. Aż chyba dzisiaj posłucham czegoś od nich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, że w podstawówce był szał na Tokio Hotel :D Dziewczyny ode mnie z klasy robiły nawet własne casy na telefon (w tamtych czasach raczej był mały wybór). Drukowały zdjęcia chłopaków z zespołu i wkładały pod przeźroczystą obudowę :P No i oczywiście wieczne kłotnie, który jest słodszy - Bill czy Tom xD Ja fanką nie byłam, ale lubię ich jedną piosenkę czy dwie.
    Stylizacja wyszła świetnie, od razu widać, że to inspiracja Billem! Super klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja! Ja w podstawówce kochałam Tokio Hotel, z kuzynką byłyśmy wielkimi fankami. Nie spałyśmy do 4 rano, żeby obejrzeć jeden teledysk w programie z teledyskami na Polsacie (jeszcze nie miałyśmy kablówki i nie miałyśmy Vivy i innych stacji muzycznych).
    Mam tylko jedno pytanie: To look inspirowany Billem czy Tomem? Bo ze zdania wynika, jakby Bill i Tom byli jedną osobą o imieniu Tom Bill XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jednak byl Bill 😅 dobrze ze zwrocilas na to uwage :) ciekawe czy juz w tak mlodym wieku odzwierciedlalas swoim wyglądem zainteresowani Tokio Hotel :D wyczekiwanie na teledysk musialo byc bardzo ekscytujace =) nawet nie wiedzialem ze na Polsacie byla kiedys muzyka!

      Usuń
  6. masakra,jak byłam gówniarą to uwielbiałam ich hahaha wgl jak byłam nastolatką bardzo lubiłam niemiecką muzykę,dzisiaj jedyne co ja dam radę słuchać to Rammstein xD w sumie wstyd się przyznać ale po dziś dzień pamiętam nawet nie które zespoły czy artystów xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń