2021/11/10

wnętrze #12

To wnętrze powstało po obejrzeniu na YouTube kilku filmików, w których znane i bogate osoby oprowadzają po swoich pokaźnych garderobach. Jak dla mnie najbardziej ekscytującym momentem jest prezentacja kolekcji biżuterii i torebek - ah, to wyliczanie ile te drobiazgi są warte! ;) Kojarzycie może taki film Bling Ring, w którym banda młodzieży włamuje się do domów gwiazd (na przykład Paris Hilton) i okrada je z zawartości szaf? Co jako taki złodziej byście wybrali? ;))


Tymczasem nie zapomnijcie też ocenić powyższej garderoby :)

10 komentarzy:

  1. Oglądanie garderób to super zajęcie :D Tyle pięknych rzeczy można zobaczyć.
    Nie znam tego filmu, ale ja pewnie "zaopatrzyłabym" się głównie w torebki, sukienki, również biżuterię, no i może jakieś buciki :D

    Twoja garderoba tez mi się podoba - jest uporządkowana, ale widać, że ktoś z niej korzysta. Podobają mi się wyeksponowane torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto tez w prawdziwy zyciu zagrzebac w szafach innych osob np domowników 😄 mozna naprawde dobra wymiane zrobic :) polecam kiedys obejrzec w wolnej chwili, jest chyba online :) dziekuje =)

      Usuń
  2. Film bardzo fajny. Sama bym capnęła kilka rzeczy Chanel haha
    Aranżacja mi się podoba, jest tak czysto i świeżo, żebym ja tak miała w szafie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wnętrze! Chciałabym mieć taką garderobę w prawdziwym życiu, ale na razie to mogę tylko pomarzyć xD
    Ja bym się na pewno połasiła na markowe torebki i buty. Ich nigdy za wiele :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ja tez lubie wlasnie te dodatki :D ale z drugiej storny chcesz cos znalezc to musisz naprawde niezle sie nagrzebac, a potem jeszcze porzadki no i pytanie co w razie przeprowadzki ojeju 😆

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się Twoje wnętrze! Oj, ja też chciałabym mieć taką piękną garderobę w prawdziwym życiu, ale niestety nie mam miejsca :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) trzeba tez zadac pytanue czy ta gerdeorba nie stalaby pusta, ile to trzeba miec ubran i dodatkow 🙈

      Usuń
  5. Zawsze marzyłam o bardzo podobnym koncepcie garderoby, u mnie chyba byłoby nieco więcej ciemnych kolorów i szklanych półek (wiem jak by to się czyściło), ale Twoje wnętrze jest równie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byle nie zupełnie czarne bo bedzie jak w grobowcu ;) ale ciemniejsze garderoby tez sa niezle, zwlaszcza ze zlotymi detalami :) ale chyba lepszw szklane polki niz mialoby sie kurzyc na te wszystkie dodatki :D z drugiej strony szklo tez trzeba myc..

      Usuń