2021/11/25

Zapowiedzi...

 Dzień dobry! 

Dzisiaj przychodzę do Was z zapowiedzią tego, co na blogu będzie się działo przez cały grudzień. W tym roku przygotowałyśmy dla Was wiele atrakcji i oczywiście masę prezentów! 

Gotowi? 


1. To już chyba nasza blogowa tradycja, więc nie powinniście być zaskoczeni – kalendarz adwentowy. Jednak w tym roku Pani Mikołaj (czyt. Lavish) była bardzo hojna, dlatego znajdziecie w nim wyłącznie ubrania z metką "Tribute" oraz limitowane rzeczy. O oprawę graficzną jak zawsze zadbała niezawodna Rocka. 

Szczegóły wkrótce. 


2. Postanowiłyśmy także umilić Wam czas codziennymi świątecznymi postami. Tą częścią zajmę się ja, dlatego miło mi napisać, że będziemy się widzieć na blogu każdego dnia. W ramach serii pojawią się różne tematy do pogaduszek, zabawy, mini konkursy oraz moje wynurzenia na temat świątecznego okresu (tego nie mogło zabraknąć, przecież ja zawsze muszę mieć 8508420502 rzeczy do powiedzenia). 


Mam nadzieję, że spędzicie z nami grudzień w przyjemnej atmosferze. 

Do zobaczenia już 1 grudnia! 



7 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszystkie sezonowe akcje na blogu, duzo sie wtedy dzieje :) zawsze cos fajnego i nowego prezentujecie wiec tym bardziej nie moge sie doczekac :) ja tez lubie duzo gadac, tym bardziej jak sa to watki swiateczne, chetnie wiec dolacze do zabawy =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Uwielbiam świąteczny okres, a z wami będzie jeszcze lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Yaaaaay, super :D Czekamy z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odliczanie do świąt zawsze jest najlepsze! Oczywiście będę z Wami :D

    OdpowiedzUsuń