2022/08/10

1:3

Wydaje mi się, że już dawno nie było nic z tej serii... Dzisiejszy wybór to zielona torebka z plecionej skóry inspirowana projektem Bottega Veneta. Stardollowa wersja pochodzi z Original Future i można ją nabyć za starcoins. Według mnie warto dodać ją do swojej szafy chociażby ze względu na cenę. Do tego jej kolor już od jakiegoś czasu jest bardzo modny, tak samo jak projekty wspomnianej marki. Moje propozycje zostały stworzone z myślą o ciepłych wakacyjnych dniach. Myślę, że dwie pierwsze stylizacje z powodzeniem mogą nadać się nawet na randkę. Jak widać, mocny zielony pasuje do różnych kombinacji kolorystycznych. Nie sądziłem, że kiedyś się do niego przekonam.



3 komentarze:

  1. Lubię tą torebkę, potrafi fajnie ożywić stylizację. Każda Twoja propozycja mi się podoba, najbardziej pierwsza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta torebka i jej odcień. Nie mam niestety takowej w mojej realnej szafie, ale chętnie bym ją łączyła z jakimiś klasycznymi lookami. Śliczne stylizacje, szczególnie do gustu przypadła mi pierwsza! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ten kolor, mam taką bluzę w realu i jest super.
    Torebka średnio mi się podoba przez kształt, ale stylizacje są mega ładne :D

    OdpowiedzUsuń