2022/08/17

Magda Butrym #1

Ostatnio bardzo zainspirowała mnie Magda Butrym - polska projektantka, której ubrania pokochały światowej sławy gwiazdy i nie tylko. W jej kreacjach pokazywały się Natalie Portman, Hailey Bieber, Gemma Chan, Kendall Jenner, Dakota Johnson czy też Lady Gaga. Na stronie sklepu znajduje się następujący opis marki: 

Magda Butrym has created her own take on femininity, shaping a unique identity for women around the globe.

She redefines craftsmanship, creating the contemporary vision of romanticism in fashion. She connects the past with the future, minimalism with sexiness, elegance with effortlessness, strength with sensitivity.


źródło: https://pl.pinterest.com/
Charakterystyczne dla Magdy Butrym są ubrania inspirowane różami, piórka, kryształki, szydełko i wiązania - nie tylko na ramionach, ale również wokół szyi. Projekty naprawdę robią wrażenie, są niezwykle oryginalne i szykowne. Nie wiem czy wiecie, ale nawet na Stardoll znalazły się ubrania inspirowane polską marką np. Pink Corset Top - Royalty, Velvet Mini Drap Dress - Fallen Angel i Silver Bag - Subcouture. Obecnie tylko sukienkę można zakupić w StarPlaza. 


Mam nadzieję, że Wam również przypadły do gustu projekty Magdy Butrym. Dzisiaj chciałem zapoznać Was z marką i jej estetyką. Następnym razem przedstawię również swoje inspiracje. Zdradzę, że pojawi się nowa modelka! 

6 komentarzy:

  1. Słyszałam o projektantce właśnie dzieki słynnym nazwiskom, które zakładały jej ciuszki. Nie pogardziłabym czarną sukienką z pierwszego rzędu.
    Niecierpliwie czekam na Twoje stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba też przez kogoś znanego poznałem te markę 😅 u której gwiazdy najbardziej podobają Ci się stylizacje z ubraniami Butrym? :D to prawda, ta sukienka jest obledna!

      Usuń
    2. Pewnie nie będę oryginalna, ale Hailey. Może to dlatego, że najczęściej ona mi w oczy wpadała :D

      Usuń
    3. Trzeba przyznać że wybór Hailey jako ambasadorki marki to strzał w 10 :) nie tylko ze względu na urodę, ale też ogromną sławę.

      Usuń
  2. Bardzo ładna estetyka ubrań. Ja wcześniej o niej nie słyszałam, ale to z kim współpracowała robi ogromne wrażenie :D
    Nie mogę doczekać się Twoich propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ciuchy, bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń