2022/08/24

#baghunter

Markowych toreb na Stardoll jest cała masa, wiele z nich to it-bags. Dotychczas prezentowałem modele, które są wręcz kultowe, albo dopiero co stały się pożądane przez wielbicieli luksusowej mody. Co powiecie jednak na to, aby przyjrzeć się torebkom, które już trochę wyszły z mody, a jeszcze nie tak dawno były chętnie noszone? Myślę, że dobrym przykładem jest Celine Luggage Bag. Model ten był najbardziej trendy w 2012 roku i przez jakieś kolejne 4 lata jeszcze nosiły go chętnie  aktorki, modelki i żony piłkarzy. To właśnie z nimi kojarzę tę torebkę... Oczywiście nadal można ją kupić w butiku Celine. W grze znalazłem 5 modeli, z czego tylko jeden nie jest sezonowym projektem.

Dzisiaj zamiast moich stylizacji, mała galeria gwiazd. Zapraszam do obejrzenia! Chcielibyście wrócić do tamtych czasów? Ciekaw też jestem co sądzicie o bohaterce dzisiejszego posta. Nadal hot czy not?

źródło zdjęć: pinterest.com

2 komentarze:

  1. Miałam podobną torebkę w tamtym czasie w realu i bardzo ją lubiłam, bo była pojemna. Śmiało nosiłabym dalej :D Ja jestem z tych osób, że jak coś mi się podoba, dobrze się w tym czuję to noszę, mimo że moda minęła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysl zeby zwrócić uwagę na torby, ktore już wyszły z mody. Mnie kiedyś się podobały, ale w sumie nadal uwazam, że są ładne :)

    OdpowiedzUsuń