2023/01/12

1:3

Nie wiem, czy lubicie białe spodnie, ale ja dzięki tym z Vinyl naprawdę się do nich przekonałem. Albo przekonała mnie do nich... pewna pani profesor z mojego wydziału. Właśnie do jej stylu nawiązuje pierwszy look - klasa i elegancja w jednym. Środkowa propozycja to nadal coś formalnego, ale za sprawą kolorów w nieco odważnej wersji. Właśnie takich żywych braw potrzebujemy w styczniu! Na koniec mamy powrót do dyskotek z lat 90.

Do zobaczenia... Za miesiąc! Styczeń i luty to bardzo intensywne miesiące dla studentów ;)  

13 komentarzy:

  1. W realnym życiu nie używam, ale na stardoll jak najbardziej tak! Pasują do wielu stylizacji w rozmaitych stylach, dokładnie jak to przedstawiłeś :) Najbardziej podoba mi się 1 stylka.
    Powodzenia w tym trudnym studenckim czasie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie studenta w styczniu... 😅😉 porównać nasze szafy, style na stardoll a na żywo, to dopiero różnica 😃

      Usuń
  2. Kiedyś w życiu bym nie zalożyła białych spodni, ale teraz jakbym miała ładny zestaw - czemu nie? ;)
    Super stylizacje, pierwsza i trzecie są najlepsze :D
    Powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo.. ;) myślę że jak znajdziesz właściwe to będziesz na pewno wyglądać bardzo elegancko i szykownie :)

      Usuń
  3. Spodnie są super, lubię takiego rodzaju spódnice w grze. Stylizacje mi się podobają. Najbardziej pierwsza, lubię to futerko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to futro jest obledne, ale już nie w wersji re-color

      Usuń
  4. Ja w realu nie ubiorę, bo zbytnio nie lubię białego i pewnie zaraz bym ufajdała.
    Natomiast na stardoll spoko, te konkretne bardzo lubię. Najbardziej podoba mi się 1 i 3 stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia na sesji dla wszystkich :D mnie na szczęście już nie dotyczy, ale przyjeżdżają do mnie nowi studenci więc to w sumie taki sam zapierdziel :D

      Usuń
    2. Szczęśliwi Ci którzy mają już ten problem z głowy 😀 co do spodni, faktycznie białe wydają się bardzo brudzace :(

      Usuń
  5. Bardzo lubię białe spodnie :D Jak jeszcze modne były rurki to często nosiłam latem. Teraz króluje u mnie krój taki jak tych spodni z vinyl, ewentualnie w wersji jeansowej ^^ Stylizacje bardzo ładne, szczególnie podoba mi się 3! Powodzenia na egzaminach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedz gdzie kupić takie spodnie i jak je wybrać 😅 moje zamówienie z Zary okazało się niewypałem... krój jest obledny, klasa 👌 dzięki:) to

      Usuń
    2. Oo widzisz, ja lubię spodnie z zary, często mi pasują. Fajne ma też stradivarius i h&m, ale nie wiem jak z męskimi :(

      Usuń