2023/01/24

STYLIZACJA OD CZYTELNIKA: DemiLovato20008

6 komentarzy:

  1. Ta spódnica zawsze będzie kojarzyć mi się że stylem z 2012 roku :D myślę, że wszystko w tej stylizacji jest ok, fajnie mogłaby wyglądać na żywo. Podoba mi się urozmaicenie czarnej bazy biały i bordowym akcentem

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta stylizacjcja też kojarzy mi się z dawniejszym Stardollem. Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuje vibe 2012, a ponieważ jestem sentymentalna to podoba mi się te stylizacja. Niestety tylko dlatego, bo te ciuchy same w sobie są brzydkie (oprócz torebki)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylka, faktycznie ma vibe dawnego stardolla :D Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby nie mój styl, ale jest ekstra! Ta spódnica jest trudna w wykorzystaniu ale tu wygląda świetnie! Ta marynarka bardzo mi się podoba i ożywia całość.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez mi sie kojarzy ze starym stardollem, ale i tak jest ladnie :)

    OdpowiedzUsuń