2022/12/31

Sylwestrowy lookbook


Hej kochani! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Mam nadzieję, że dobrze się bawicie :)
Dajcie znać gdzie w tym roku spędzacie Sylwestra. Bądź jak go spędziliście w zależności od tego kiedy czytacie ten post :D Ja niestety zachorowałam i musiałam odwołać swoje plany na rzecz siedzenia w domu. No ale cóż... jak to mówią - zdrowie ważniejsze :D Dzięki temu udało mi się dzisiaj sklecić kilka stylizacji. A tymczasem zapraszam do obejrzenia naszych sylwestrowych propozycji :) 



LAVISH








ANULCIA345




ROCKA



 

6 komentarzy:

  1. Wow, bosko wyglądacie! Uwielbiam sylwestrowe stylizacje, bardzo podoba mi się ten błysk i przepych :D Ja Sylwestra spędziłam pod kołderką, też chorując. Życzę wam wszystkim dużo zdrówka, szczęścia i sukcesów! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spędziłam sylwestra klasycznie w domku :D
    Pierwsza i trzecia Lavish, trzecia Anulci i dwie ostatnie Ricki - to moje ulubione stylizacje :D

    Wszystkieco co najlepsze w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wyrobiłam się ze stylkami :(
    Ale wasze jak zwykle robią robotę ♥! najbardziej podoba mi się ta z futerkiem od Lavish - sztos, kocham tą srebrną sukienkę (?)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszyscy pięknie odstawieni na Sylwestra, ale czy gdzieś się wybierają faktycznie na imprezę? ;) Każda stylizacja Lavish jest zachwycająca, druga to moja ulubiona. Podoba mi się wykorzystanie rekwizytów w 5, genialne! Z propozycji Rocki uwielbiam dwie ostatnie, w tej trzeciej szczególnie przypadło mi do gustu połączenie cekinowej bluzki ze skórzaną spódnicą z rozcięciami.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie klasycznie domówka z przyjaciółmi, było super ❤️
    Mam nawet kilka postanowień noworocznych (w tym napisanie magisterki xd) wiec mam nadzieje, ze ten rok będzie lepszy niż 2022.
    Świetne stylizacje 🤩

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Same królowe! Piękne stylizacje, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń