2022/12/06

LOOKBOOK LIMITED EDITION

 

Hej! Czekaliście na tę kolekcję? Jeśli tak to musiała to być męczarnia :( Z tego co wiem, ludzie się nastawili, że dostawa pojawi się w okolicach godziny 17-18, a pojawiła się jakoś turbo późno, dzięki czemu na spokojnie bez spiny udało mi się kupić kilka rzeczy. Olałam tę kolekcję z racji tego, że o 17 dopiero kończę pracę, a okazało się, że zupełnie przypadkiem weszłam na stardoll kiedy kolekcja się pojawiła. Miałam fart, bo było kilka fajnych rzeczy jak na przykład czarna, przezroczysta bluzka czy skórzana kurtka z łańcuszkami. A czy Wy wyhaczyliście coś ciekawego w tej kolekcji?

Przypominam również, że mamy na blogu coś takiego jak historia Limited Edition. Jeśli macie ochotę "nostalgnąć" i powspominać to link znajdziecie TUTAJ. Post został zaktualizowany i uzupełniony :) 


ANULCIA345



LAVISH






IZOLDA1996-K



ROCKA

7 komentarzy:

  1. Ja czekałam, ale na szczęście strefa czasowa mnie uratowała, bo do nocy na pewno bym nie siedziała :P Nie porwała mnie jakoś specjalnie ta kolekcja, była okej. Kupiłam tylko czerwoną torebkę, malutką torebkę (czy cóż to jest) na nadgarstek i szal :D

    Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja Anulci, dwie pierwsze Lavish, od Izoldy pierwsza i trzecia, a Rocki druga (włosy tu idealnie pasują) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekałam jak głupia i byłam strasznie zła xD
    Kolekcja była całkiem spoko, ale miałam mało SD. Wszystkie stylki są super, moje ulubione to ta z futerkiem od Lavish i pierwsza od Rocki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczyłem że znowu LE będzie dostępne dla nas ale niestety... mi z kolekcji podobają się torebki: jedna od BV druga od Gucci. Do tego ten czarny płaszcz! Właśnie z nim podobają mi się propozycje z lookbooka :D fajny vibe ma druga Izoldy i pierwsza Rocki. Jeszcze 3 i 4 Lavish mają w sobie coś co przyciąga uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie kupiłam z tej kolekcji, nie porwała mnie niestety. Rzeczy na które jeszcze bym się skusiła, niestety rozeszły się w szybkim tempie :( Wasze stylizacje jak zwykle wspaniałe, wszystkie piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczy takie sobie, ale stylizacje super. No ja nic nie kupiłam, ale nawet jakbym miała możliwość, to nie wiem czy bym coś wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety przegapiłam tą kolekcję ;/ A stylizacje jak zawsze piękne :D

    OdpowiedzUsuń