2022/12/06

Calltrix – wyniki

 


Kochani, nasz konkurs etapowy dobiegł końca. Dziękuję wszystkim za udział. Mam nadzieję, że pomimo opóźnienia i pewnych kłopotów logistycznych bawiliście się dobrze, rozwiązując zagadki i wpadając na kolejne tropy. Za chwilę odpowiemy na dwa ważne pytania: kto wygrał konkurs oraz kto okazał się tajemniczym agentem... 


Poniżej prezentuję oficjalne wyniki: 


Punkty kreatywne przyznałam według standardowego klucza: dwie najlepsze odpowiedzi po 10 punktów, trzecia za 8 punktów oraz reszta za 5 punktów. 


Miło mi ogłosić, że zwycięzcą jest: 

DZIKANAOMI!!!


Serdecznie gratuluję :) 

Drugie miejsce zajmuje anulcia345


Również serdecznie gratuluję! 


W tym miejscu chciałabym także wyróżnić stardollowego10 oraz Ksante, którzy byli z nami do końca, pomimo trudności. 

Każdego uczestnika postanowiłam także nagrodzić upominkiem. 


Po odbiór nagród zgłoście się do mnie lub na konto blogowe. Zaznaczam, że nagrody wyślę do końca grudnia, czyli bardzo możliwe, że niektórzy będą musieli trochę poczekać, ale niestety sprawy prywatne mocno dają mi w kość. Do tego czasu proszę również o zgłoszenia. 

Osoby, które zgłoszą się po tym czasie, nie będą brane pod uwagę, a nagroda przepadnie!


A teraz jeszcze jedna sprawa... 

Kto był tajemniczym agentem? 

Okapi Tomek! Być może pamiętacie go z moim starszych postów. Okazało się, że sprytny okapi wykradał tajne dane z mojego apartamentu w zamian za przysmaki! Przez to hakerzy mogli włamać się do Calltrixa i spowodowali liczne dziury, na przykład zawieszanie się gry, dziwne zachowania awatarów. To również przez nich launcher działa tak słabo! 

Sama Callie nie była niczemu winna. Starano się skierować podejrzenia właśnie na nią, podrzucając jej kompromitujące przedmioty do apartamentu oraz kierując nas na jej trop. I pomyśleć, że to sprawka okapiego... 

Na szczęście dzięki Wam sprawa się rozwiązała, a Calltrix może zostać naprawiony :) 


Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział! Było miło wymyślać dla Was zagadki i czytać Wasze rozwiązania. 

Zastanawiam się nad opublikowaniem posta, który podsumowałby moją działalność tutaj. Coś w formie przypominajki o wszystkich wpisach, pomysłach i oczywiście wtopach, bo bez tego się nie obyło :D 


Jest to ostatni konkurs, który przeprowadziłam na blogu, więc z odrobiną smutku publikuję ten post oraz żegnam się z Wami ponownie. 

Bylibyście zainteresowani przeczytaniem czegoś takiego? 

Trzymajcie się, kochani! 

5 komentarzy:

  1. Gratulacje. :) Napisz posta, obowiązkowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Zagadki były naprawdę wyszukane :D Aż nie chce mi się wierzyć, że za wszystkim stał Okapi Tomek a nie Callie :o

    Bardzo chętnie przeczytam podsumowanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Ja się fajnie bawiłam ale miałam problem z ostatnim zadaniem :C
    btw. śliczny nagłówek bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie brawa, gratulacje :) dziękuję za drugie miejsce ;) konkurs jak zawsze byk świetna zabawa :) zakończenie naprawde mnie zaskoczyło, kto by pomyślał! Wydawało się że szop to dziad, ale okap.... ;))) bardzo chce przeczytać ten post podsumowujący, Ty masz rękę do pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo i gratuluję :D Świetnie się bawiłam! Czekamy na post, napisz koniecznie <3

    OdpowiedzUsuń