2022/12/15

#baghunter

Pamiętacie, jak rok temu była premiera House of Gucci i mogliśmy podziwiać Lady Gagę w roli Patrizii Reggiani? W filmie było przedstawione przy okazji wiele projektów Gucci. Jednym z filmowych rekwizytów była torebka Gucci Bamboo. Jej początek sięga 1947 roku, kiedy Guccio Gucci i florenccy rzemieślnicy z Domu użyli na rączkę torby bambusa  zamiast tradycyjnych materiałów, które były wtedy trudno dostępne. Przez kolejne lata wygląd torebki był modyfikowany przez kolejnych projektantów. Za sprawą Alessandro Michele o torebce znowu zrobiło się głośno w 2017 roku. Przywrócono jej wygląd do  niemal pierwotnej wersji, ale inspirowanej też tą z lat 90. – kuferkiem w kształcie podkówki. Udało mi się na Stardoll znaleźć 6 egzemplarzy Gucci Bamboo. Trzy pochodzą z LE, dwa z Inspired by Gucci Tribute i jeden z Pearls. Który z nich podoba Wam się najbardziej?


Tym razem przygotowałem dwie stylizacje: jedną na modelce, a drugą w formie kolażu. Może nie jest to w 100% obecna estetyka marki, ale również postawiłem na przepych, odrobinę eklektyzmu i kolory. Pierwszy look kojarzy mi się z ubiorem eleganckich dam podczas wyścigów konnych. Brakuje tylko dużego kapelusza! Drugą stylizację stworzyłem rok temu, zaraz po obejrzeniu House of Gucci. Podobny kraciasty płaszczyk miała również Lady Gaga. W mojej wersji są jednak inne dodatki i kolory.



 

5 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się dwie ostatnie torebki, a chyba posiadam tą pierwszą.
    Ta druga stylizacja właśnie od razu skojarzyła mi się z Lady Gagą z filmu :D Oba zestawienia są bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam, ta ostatnia z LE jeszcze nie została wyprzedana, powinna być w sklepie:) również bym zaopatrzył się w tą z pearls, ale czuję że ciężko będzie znaleźć na bazarze... tam jest taki bałagan od dłuższego czasu.

      Usuń
  2. Torebki ładne. Byłam na tym filmie w kinie i Gaga zagrała rewelacyjnie!
    Zaproponowane stylizacje są ekstra, ta sukienka bardzo mi się podoba, a stylizacja z płaszczem fajnie zgrana. Lubię te Twoje posty, serio, wszystkie, przeglądam je z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też przekonała mnie gra Gagi, serio! Byłem pozytywnie zaskoczony. Bardzo mi miło 🥰 masz może jakieś sugestie, o czym napisać w ramach baghunter?

      Usuń
    2. Ostatnio w życiu realnym mam fazę na LV, zwłaszcza kuferki, nie stać mnie na nie, więc tylko oglądam haha no i wszystkie torby Versace z Meduzą na środku, wiesz które, są dość charakterystyczne. Zastanawia mnie czy są, a raczej jak duży "inspiracji" jest na sd.

      Usuń