2022/12/28

Real groove

Niedługo Sylwester, macie już gotowe wieczorowe kreacje? Jak co roku nie będę celebrować, ale chociaż tutaj zaprezentuję look na szampańską imprezę. Inspirowałem się stylem YSL. Czarny kombinezon z rozcięciami eksponuje kobiece kształty, zaś pasek podkreśla talię. Z ramion opada jasnobrązowe futro. Na stopach są sandałki z cienkimi paskami na szpilce. W ręku jest trzymana torebka, oczywiście z logo marki. Całej stylizacji blasku dodają długie kryształkowe kolczyki. Uwagę przyciąga mocny makijaż oka. W takim stroju można imprezować! 

I saw you dancing with somebody
Looking like me and you 
She know how to party 
But nothing like me and you 
Got that perfect body 
But she ain't got the moves 
We got something better 
Got that real groove, baby



12 komentarzy:

  1. Real Groove ^^
    Fajna stylizacja ♥ Tak bym mogła się ubrać.
    W tym roku idę na bal i wymagane są długie sukienki... już się poddałam a przypadkowo w vintage shopie znalazłam jedną jedyną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś mi nie podsunęła tego kawałka to w życiu bym nie odkrył albumu Disco, który po prostu uwielbiam! Bal brzmi bardzo obiecująco, dobrej zabawy :)

      Usuń
    2. Cieszę się :D Lubię jak komuś się podobają moje polecajki. Dzięki ♥

      Usuń
  2. Super stylizacja, idealna na sylwestra :D
    Ja też klasicznie spędzam ten czas w domu, ale może zaszaleje z ubraniem i makijażem, bo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż mnie zachęciłaś żeby się wystroić na sylwestrowy wieczór gier planszowych ;) to co, za rok dla odmiany gdzieś wyskakujemy? :D

      Usuń
  3. Kurczę, może się uda za rok gdzieś wyjść :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, klasa <3 Też bym chętnie się tak ubrała na zabawę Sylwestrową, ale to może za rok haha :D W tym roku moja noworoczna stylizacja to piżamka i okład z kotów xD

    OdpowiedzUsuń
  5. W takiej stylizacji to można witać nowy rok ♥
    My co roku robimy imprezę tematyczną, w tym roku dopadło nas dorosłe życie, więc jadąc po najmniejszej linii oporu nowy rok witaliśmy w dresie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej intrygujaco brzmi taki dress code! Dziwię się jedynie, czemu dres akurat? ;) mi dorosłe życie kojarzy się z czymś eleganckim 😅

      Usuń
    2. W tym wypadku dorosłe życie polegało na tym, że 2 osoby pracowały w sylwestra do 19, a że impreza była u nich w domu i przyjechały późno i już nikomu nie chciało się tracić czasu na odstawianie się, to po prostu wskoczyliśmy w dresy, żeby wygodnie się tańczyło :D

      Usuń
  6. Bardzo w moim stylu, elegancka i przyjemna dla oka.

    OdpowiedzUsuń